Lige kommet hjem fra en hård tur i sydafrika.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

lululupo

Puhhhhh skønt sted men nøj en tur!!!! Det hele startede med en flyve tur der blev 1 døgn længere end først beregnet der var en passager der blev syg undervejs, så vi måtte nødlande!!!!

Da vi endelig nåede frem var vejret vildt godt, blev self skoldet første dag, og så skulle alle safari afgangene igang, fantastisk at se alle de skønne dyr i deres rette element, mindre godt var de bumpede køreture og jeg mener bumpede, fik det som om den lille prinsesse ikke kunne lide at blive kastet sådan rundt!

øv øv så startede min svimmelhed, troede egentlig bare det var varmen jeg ikk kunne tåle det var trods alt over 30 gr. men rangeren ville gerne tage mit blodtryk, da jeg var helt fyldt væske i kroppen også, havde og har stadig de vildeste mormor ben og fødder Så er lige kommet hjem og talt med lægen som gerne lige vil tjekke mit blodtryk mandag bare for at se om det stadig er højt eller.........

Der er mange der siger man sagtens kan flyve når man er under disse lykkelige omstændigheder meeeennnn jeg vil nu tænke mig grundigt om ........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

ÅÅhhh nej, en historie!! Skal til Thailand på fredag!!!      Hvor langt er du henne? Havde du ik støttestrømper med?

Stine 26+2 

Anmeld

29. januar 2010

lululupo

er i uge 21..... og jo da brugte støtte strømper bare tænk dig om, og mærk efter hvad kroppen siger!!! sørg for at sidde ud mod gangen og få evt 2 sæder det gjorde jeg på vej hjem, det hjalp lidt.............

Det kan jo bare bare være det er min krop der ikke kan li det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.