Mine unger (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Anja

Jeg nyder selv helt vildt at se billeder af jeres lækre unger, så I får lige et par stykker af mine

De sidste 3 billederne er fra de sidste dage, så man se, at de ikke er helt på toppen, specielt Esther, men humøret fejler ikke noget trods øjenbetændelse (første slags øjendråber havde ingen effekt, så nu er vi begyndt på en ny slags)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Louise mortil4

Sikke nogle skønne unger :)

De der biler er de et hit hos jer, har nemlig overvejet at købe sådan nogen til vores i fødsdags gave.

Hva for nogen øjendråber har i fået, det ligner præsis det vi har haft her hjemme. Hvis det er det, så smitter det helt vildt, alle vores 4 har haft det og det tog ca 1 uge for hver barn

Anmeld

29. januar 2010

Anja

mortil4 skriver:

Sikke nogle skønne unger

De der biler er de et hit hos jer, har nemlig overvejet at købe sådan nogen til vores i fødsdags gave.

Hva for nogen øjendråber har i fået, det ligner præsis det vi har haft her hjemme. Hvis det er det, så smitter det helt vildt, alle vores 4 har haft det og det tog ca 1 uge for hver barn

Bilerne kan klart anbefales, det er et total hit og bruges rigtigt meget !  

Vi fik først noget creme-agtigt noget som var i engangspipetter, nu har vi fået noget som er klare dråber, som skal stå i køleskabet.

Anmeld

29. januar 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

Bilerne kan klart anbefales, det er et total hit og bruges rigtigt meget !  

Vi fik først noget creme-agtigt noget som var i engangspipetter, nu har vi fået noget som er klare dråber, som skal stå i køleskabet.

Det først er vist det samme som vi fik, det tog ca 4 dage inden der kom en klar forbedring af øjnene, men hævelsen forsvandt lige så stille over ca 3 dage. men håber det nye virker for jer, det er ikke sjov den omgang i er i gennem.

Anmeld

29. januar 2010

Nadi

Hold nu op hvor er de blevet store!! Det er jo slet ikke til at følge med.

Det ser bare ud til at de hygger sig MAX sammen  Skønt!!

Anmeld

29. januar 2010

Lene76

ja det er osse min tanke hold da op hvor er de blevet store......´

tak for kigget, dejlige unger i har

Anmeld

29. januar 2010

Marco2

Lækre unge, Anja.

Men hvor ser Elias stor ud. Og det er da slet ikke til at fatte at Esther er blevet så stor allerede...

AG

Anmeld

29. januar 2010

Anja

Alle vi møder tror også at Elias er et år ældre, end han er. Han er en høj dreng, og har ikke ret meget baby-agtigt over sig længere og nu hvor han heller ikke bruger ble synes jeg han er en virkelig stor dreng !

Synes tiden går alt alt for stærkt

Anmeld

29. januar 2010

Susan1978

Dejlige billeder Anja -  og håber Esther er blevet rask.

Susan

Anmeld

29. januar 2010

Joan ( Smallie )

Wow det er bare nogen lækre unger du har Anja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.