Bestillings kage i midtjylland.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Diana...

Hej Piger

Jeg jo ikke lige så sej til at lave kager som i er og ærligt så har jeg ikke lige tålmodigheden til det nu hi hi.

Men jeg skal bruge en fed fødselsdags kage til min søn som bliver 1 år VILD nu her den 21 feb. 

Og jeg havet ikke en dåbs kage til hans dåb så jeg har fået lov til at få en mega fed fødselsdags kage WEE.

Så er der nogen der kender et sted her i midtjylland hvor de laver fede kager eller er der en som har mod på at lave den til os. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Mira0911

Tiden går alt for hurtigt... Julie har også fødselsdag lige om hjørnet... Og har også tænkt på sådan noget kage værk, jeg har bare ikke tålmodigheden eller tiden til det... Såååh titter med her...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Tiden går alt for hurtigt... Julie har også fødselsdag lige om hjørnet... Og har også tænkt på sådan noget kage værk, jeg har bare ikke tålmodigheden eller tiden til det... Såååh titter med her...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Ja hun fylder jo år før Lucas uhh det altså bare gået alt for stærkt.

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Ja hun fylder jo år før Lucas uhh det altså bare gået alt for stærkt.

Det er jo slet ikke til at følge med...

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

OP OP OP

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Kan det virkelig passe der slet ikke er nogen fra midt jylland som har bestilt en kage før eller laver dem på bestilling?

Anmeld

29. januar 2010

Anasmor

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Jeg jo ikke lige så sej til at lave kager som i er og ærligt så har jeg ikke lige tålmodigheden til det nu hi hi.

Men jeg skal bruge en fed fødselsdags kage til min søn som bliver 1 år VILD nu her den 21 feb. 

Og jeg havet ikke en dåbs kage til hans dåb så jeg har fået lov til at få en mega fed fødselsdags kage WEE.

Så er der nogen der kender et sted her i midtjylland hvor de laver fede kager eller er der en som har mod på at lave den til os. 

Jeg kender en der hedder Lene der bor i sdr Omme... er det for langt væk ?

hvis det har interesse så skriv en pb, så får du lige nogle oplysninger på hende

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Anasmor skriver:

Jeg kender en der hedder Lene der bor i sdr Omme... er det for langt væk ?

hvis det har interesse så skriv en pb, så får du lige nogle oplysninger på hende

Uhh hvad ligger det i nærheden af?

Anmeld

29. januar 2010

Anasmor

Mener det er omkring Billund.

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Anasmor skriver:

Mener det er omkring Billund.

Det ligger ikke så langt her fra, Så jo der jeg klart intreseret i at høre lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.