Lone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Munder

Hvordan går det med projokt blefri og Stefanie, har hun overgivet sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

lonemus

Munder skriver:

Hvordan går det med projokt blefri og Stefanie, har hun overgivet sig?

Hej Dorte!

Nej, det har hun ikke endnu, hun er stadig hverken til at hugge eller stikke i

Hun har den sidste måneds tid udvidet sin venindekreds i børnehaven, så nu leger hun meget med de 4-årige. Her er der kun 1 som stadig bruger ble, så jeg håber virkelig snart hun smider den....jeg spørger hende indimellem, om hun ikke snart hellere vil sidde på toilettet osv., men hun afviser det lige med det samme. Hun er osse fuldstændig ligeglad med, at jeg siger hun har rød numse: det gør ikke ondt, mor!!!

Så nej, ingen ændring her....(

Hvordan går det med Andrea??

Knus fra Lone

Anmeld

29. januar 2010

Munder

Øv da, håber hun snart skifter mening, kan sagtens forstå du bliver frustreret.

Det går super godt med Andrea, hun smed den jo inden jul, og efter de første dage, har hun kun haft et uheld nede i børnehaven, så det er bare dejligt.

Nu er vi ved at tage tilløb til at smide den om natten

Anmeld

29. januar 2010

lonemus

Øv da, håber hun snart skifter mening, kan sagtens forstå du bliver frustreret.

Det går super godt med Andrea, hun smed den jo inden jul, og efter de første dage, har hun kun haft et uheld nede i børnehaven, så det er bare dejligt.

Nu er vi ved at tage tilløb til at smide den om natten

Ja, jeg kan godt huske hun lige pludselig accepterede det....dejligt

Jeg tror desværre ikke det sker foreløbig her, for hun holder meget fast på den....jeg har virkelig lokket med mange ting, men intet virker. Nu gider jeg ikke lokke mere, men må vente til hun selv gider......jeg tror dog ikke der sker noget foreløbig, jeg regner med hun nærmer sig de 4 før der er chance for det....hun er p**** stædig, hvad det angår.......alt det andet, sutten og middagsluren gik helt vildt nemt og hun accepterede det bare med det samme.....men bleen vil hun for alt i verden ikke slippe

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.