joe, det tror jeg jeg ville sige du var, for det er jo ikke dit rådighedsbeløb efter ALT er betalt, men det du har til at betale ALT med! der er ikke plads til uforudsete udgifter osv.
medregner du så ikke også at du har dine børns fædre/far til at træde til hvis det virkelig kniber...eller dine forældre? og at dine børn kommer på weekend/ferier hos disse?
min mor var alene med fire børn på en pædagog løn og det var STRAMT. vi levede under fattigdomsgrænsen. det kan ikke anbefales! hun kunne ikke regne med nogen som helst og børnepengene fra min far kom ikke bare automatisk. han tog os desuden ikke med på weekend eller ferier og hendes egne forældre nægtede at hjælpe - selv med børnepasning når hun skulle til møde om aftenen!
jo, jeg ville syntes du var en fattig mor - og her tager jeg udgangspunkt i hvordan VI havde det (ligesom du vist tager udgangspunkt i dit eget liv i dette spørgsmål) og hvis man er HELT ALENE med 12000 før noget som helst er betalt (husleje, vand og el, mad, bleer, institutioner, transport osv osv) så syntes jeg det er meget lidt for en voksen og tre børn.
Anmeld