idéer til selvforkælelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

BOBS

People Watching søges ....

gerne noget i har prøvet, og derfor kan anbefale/fortælle om....og ja så må det helst ikke koste en formue....

det lyder sikkert lidt åndsvagt men er ikke vant til at være i mig universet, så er lidt blank...er ikke til solarie eller swingerklub...men ellers er der stort set frit valg på de fleste hylder.

kh og god dag bobs Thank You

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

missKat

nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men er det i nærheden af Århus, kan jeg VARMT anbefale Danmarks japanske have!

De har det lækreste spa sted, og priserne er meget fair! Der er lige fra fodbehandling til le grand tour 
jeg fik i december måned en "mommys tommy" af min kæreste.
massage hvor på kroppen den gravide trænger, kropsmaske, hovedbundsmassage, skulder/nakke massage lækker frisk og økologisk frugt, chokolade og nødder samt ISkold kildevand.

mener det tog 1½ time og jeg var som født påny bagefter  

er du ikke til spa, har de jo den smukke smukke have, du kan gå en tur i!!!! Det skulle være så unikt... Har desværre kun set den udefra, men vil klart derind til foråret!

De har også et lækkert spisested. Deres weekend brunch er fantastisk!!!!! 

håber du kan bruge det til noget. 

Anmeld

29. januar 2010

BOBS

missKat skriver:

nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men er det i nærheden af Århus, kan jeg VARMT anbefale Danmarks japanske have!

De har det lækreste spa sted, og priserne er meget fair! Der er lige fra fodbehandling til le grand tour 
jeg fik i december måned en "mommys tommy" af min kæreste.
massage hvor på kroppen den gravide trænger, kropsmaske, hovedbundsmassage, skulder/nakke massage lækker frisk og økologisk frugt, chokolade og nødder samt ISkold kildevand.

mener det tog 1½ time og jeg var som født påny bagefter  

er du ikke til spa, har de jo den smukke smukke have, du kan gå en tur i!!!! Det skulle være så unikt... Har desværre kun set den udefra, men vil klart derind til foråret!

De har også et lækkert spisested. Deres weekend brunch er fantastisk!!!!! 

håber du kan bruge det til noget. 

bor ikke ige i nærheden af århus men det kan jeg! tusind tak

Anmeld

29. januar 2010

BOBS

slet ikke andre der "forkæler sig selv"

Anmeld

30. januar 2010

bette

hvis jeg skulle forkæle mig selv ville jeg tage til en masssør..

eller måske få lavet negle..
shoppe tøj eller noget i den dur..
hvor bor du henne af? for man kan få en halv dag i himlen på klinik belle i viborg.. det er nice

http://lmtf.lilypie.com/l2Bvp1.png

Anmeld

30. januar 2010

BOBS

bette skriver:

hvis jeg skulle forkæle mig selv ville jeg tage til en masssør..

eller måske få lavet negle..
shoppe tøj eller noget i den dur..
hvor bor du henne af? for man kan få en halv dag i himlen på klinik belle i viborg.. det er nice

http://lmtf.lilypie.com/l2Bvp1.png

tak for tip.... bor vestsjælland...men her er sikkert også div. massage halløj..det kunne være man skulle prøve...

Anmeld

30. januar 2010

Trolde_mor

BOBS skriver:

tak for tip.... bor vestsjælland...men her er sikkert også div. massage halløj..det kunne være man skulle prøve...

Der er en billig massør nede ved stationen i slagelse på den side hvor taxaerne holder , du skal bare gå lidt op mod T-krydset så kan du se den på din højre hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.