Hjæææææælp - please!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

..

Vi er helt i knæ herhjemme..

Det begyndte i fredags med at Mikas blev vaccineret og fik feber. Lørdag eftermiddag opdagede vi at smilla også havde høj feber. Mikas blev feberfri mandag, var rask tirsdag og fik feber igen igår og har det mega skidt nu med ondt i ørerne, snot, asmatisk bronchitis og feber. Smilla var rask mandag eftermiddag høj feber tirsdag og onsdag, uden feber i dag indtil nu hvor hun igen er varm og nu har hun sq fået ondt i ørerne. For det ikke skal være løgt så var jeg syg mandag og tirsdag og både martin og jeg skranter..

I nat sov vi måske 2 timer, havde hvert vores syge barn, Mikas var ulykkelig hele natten og smilla sov dårligt pga feber.

Situationen er nu den at jeg sidder med en mega træt Smilla på armen som ikke vil ligge ned da det gør ondt i øret, vi har lige givet hende en panodil stikpille. Mikas vågner jævnligt og græder helt vildt, han har også fået panodil. Nå nu græder han igen. Begge deres senge er hævet..

Nogen gode ideer, what to do??????

Er ikke sikker på vi magter en nat mere uden søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Loggidut

det er den gamle smørre, om at lufte ud og bla bla...

du har ikke brug for at vide hvordan du skal klare dig, du har vist mest brug for et ordentlig knus, og god bedring.

hvor er det bare træls for jer.

rigtig god bedring till jer alle sammen

Anmeld

28. januar 2010

Siber

Åh nej stakkels jer alle sammen, Jeg ved slet ikke havd jeg skal give af gode råd!

Men Johanna er jo ørebarn, så det er rigtig godt med hævet seng og panodil. derudover skyllede vi Johanns næse med saltvand( lunkent) , og skyllede ørene med saltvand (lunkent) Så betændelse kan komme ud (hvis der er det) ellers ville jeg kontakte en ørelæge i morgen. Jeg tror ikke en vagtlæge ville gøre andet en panodil!

Masser af kram til jer, og håber at I alle får sovet lidt!

Siber

Anmeld

28. januar 2010

Kaufie

Puuuh, det lyder hårdt - med to syge børn på samme tid - og I så selv begge også er sløje i forvejen....

Jeg har ingen gode råd - vil blot sende helbredende tanker.....

God bedring til hele banden...

Anmeld

28. januar 2010

Grynt

hejsa, øv en lorte uge for jer alle. Har du været ved lægen med ungerne? Hvis Smilla har AB skal hun tjekkes og bestemt have inhalator (vil jeg mene) Ørene skal vel også tjekkes men ikke nødvendigvis have penicilin for..efter et par dage på panodiler burde det gå i sig selv igen ellers må du have penicilin til dem.

Store knus herfra og ønsker god bedring til jer alle

Anmeld

28. januar 2010

..

Siber skriver:

Åh nej stakkels jer alle sammen, Jeg ved slet ikke havd jeg skal give af gode råd!

Men Johanna er jo ørebarn, så det er rigtig godt med hævet seng og panodil. derudover skyllede vi Johanns næse med saltvand( lunkent) , og skyllede ørene med saltvand (lunkent) Så betændelse kan komme ud (hvis der er det) ellers ville jeg kontakte en ørelæge i morgen. Jeg tror ikke en vagtlæge ville gøre andet en panodil!

Masser af kram til jer, og håber at I alle får sovet lidt!

Siber

Hvordan fungerer det rent praktisk med at skylle ører og næse?

- Ja Loggi, jeg trænger meget til at kram og at der er nogen der kommer over overtager, nogen der er friske Men vil seriøst gerne høre gode råd, har aldrig prøvet det med ørerne før og nu med begge børnene (sagt på Harry måden..)

Altså jeg skal tage til ørelæge og ikke alm læge med dem i morgen?

Anmeld

28. januar 2010

..

Grynt/Tina skriver:

hejsa, øv en lorte uge for jer alle. Har du været ved lægen med ungerne? Hvis Smilla har AB skal hun tjekkes og bestemt have inhalator (vil jeg mene) Ørene skal vel også tjekkes men ikke nødvendigvis have penicilin for..efter et par dage på panodiler burde det gå i sig selv igen ellers må du have penicilin til dem.

Store knus herfra og ønsker god bedring til jer alle

Har faktak været ved læge med Smilla 2 gange i denne uge og en gang med Mikas. Det er i øvrigt ham det har AB og han får inhalator med 2 forskellige midler.

Hvor meget og hvor ofte panodil? har sådan nogen 125mg stikpiller..

Anmeld

28. januar 2010

BK

Nogen gange når vores børn er syge, så det eneste der hjælper er at sidde op med dem i favnen i sofaen og sove så godt man kan, for så sover begge parter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.