Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Det fungerede ikke, selvom jeg fulgte din instruks - og TAK for den. Nem og tilgængelig - ville bare ønske resultatet blev en succes også men der sker intet.. forstår det ikke.. er jo vildt misundelig på alle jeres der jo godt kan..
Det fungerede ikke, selvom jeg fulgte din instruks - og TAK for den. Nem og tilgængelig - ville bare ønske resultatet blev en succes også men der sker intet.. forstår det ikke.. er jo vildt misundelig på alle jeres der jo godt kan..
er du PLUS-medlem? for det kræver det for at kunne.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du siger noget.. jeg blev plus da jeg tilmeldte mig, men ved ikke hvor længe det varer... det kunne være grunden, så er jeg nok ikke det mere.. ah ja.. nuvel så ved jeg da hvad det skyldtes - nu kan jeg så slette samtlige af mine irriterende indlæg herinde Tak igen igen
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Du siger noget.. jeg blev plus da jeg tilmeldte mig, men ved ikke hvor længe det varer... det kunne være grunden, så er jeg nok ikke det mere.. ah ja.. nuvel så ved jeg da hvad det skyldtes - nu kan jeg så slette samtlige af mine irriterende indlæg herinde Tak igen igen
Det var da så lidt :)
Nu er det mig der lige skal se om det virker
.... Og det gjorde det
Jeg prøver også lige
Hov havde ikke set man skulle være plusmedlem... Sorry
Fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128