Oh ak og ve...satme stresset og har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Loggidut

Kommer hjem fra en dejlig rolig dag på jobbet, sidder og småsover i toget, og forventer at komme hjem, sidde stille og få en kop kaffe...men satme nej

kommer ind af døren til en hylende unge, en snakkende søn, som bare ikke kan holde sin k¤¤¤, snakke snakke snakke....desuden skal maden laves, og opvasken ordnes...total kaos...hader bare at komme hjem til sådan noget, intet er i orden, og ikke nok med det, vælger min vaskemaskine at stå af, samtidig med jeg har 500 kurvfulde vasketøj, alt er kaos...og jeg brænder fuldstændig af...totalt rasende...

Nu har jeg snakket med min bror, og han kan sælge mig en ny, til en virkelig god pris, og nu brænder mit hjerte efter det nye dyr, 7 kg. tøj, og 1600 omdrejninger...altså! jeg kan få den til halv pris ca. så det ender i en pris på 3800 , penge jeg sagtens kan leve med.

Min kloge mand opfordre mig så til at tage kontakt til forsikringen, da vi har en udvidet el-forsikring, og jo jo, vi er dækket ind, og kan få op til 85% dækket. Jubiiii, lige indtil damen så siger, ja nu har jeg oprettet en skadeanmeldelse på maskinen, og det i så nu skal gøre er at ringe efter en reparatør, og få ham til at kigge den igennem, vurdere han så at han kan reparere den inden for den givende pris, det vil sige ca. 4500 kr. så får i den repareret, men koster det mere, så får i den dækket ind....

what to do?

jeg spurgte hende så om de krævede at vi sendte reperatørvurderingen ind til dem, og næææ nej, det gjore de ikke.

Men så skal man til at sno en reparatør om sin finger, for han dømmer min maskine død...aj aj aj, og jeg magter ikke at skal til at hyre sådan en fætter, og jeg kan sgu da ikke vente 3 uger før jeg får min maskine tilbage. øv...

Jeg har så meget lyst til at købe en ny maskine, og glemme alt om de forsikringspenge, for det virker bare så overdrevet bøvlet og indviklet på mig.

øv, nogen der kender en reparatør, der lige kvikt kan sige min maskine er død....

øv....

andre der har prøvet det her, og hvordan har i ordnet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

BK

Nej har godt nok ikke prøvet det, men jeg kan forestille mig at det er hårdt med sådan en prøvelse som du har været igennem i dag...

Har helt ondt af dig...

Anmeld

28. januar 2010

Grynt

Det lyder lidt i retningen af, at du jo allerede har bestemt dig Jeg kunne ikke leve uden en maskine i mere end et par dage, så i bund og grund ville jeg nok ikke have tålmodigghed til at vente og hvis jeg havde pengene, så ville jeg bestemt også købe den nye

Men det er bare mig Hvad siger din mavefornemmelse dig?

Anmeld

28. januar 2010

Loggidut

Grynt/Tina skriver:

Det lyder lidt i retningen af, at du jo allerede har bestemt dig Jeg kunne ikke leve uden en maskine i mere end et par dage, så i bund og grund ville jeg nok ikke have tålmodigghed til at vente og hvis jeg havde pengene, så ville jeg bestemt også købe den nye

Men det er bare mig Hvad siger din mavefornemmelse dig?

at jeg skal få en til at melde min maskine død...nok ikke sandsynlig at en fagmand bare lige gør det...tage pengene og købe en ny....men sådan hænger verdenen ikke altid sammen...

Anmeld

28. januar 2010

Grynt

hvis du har pengene så køb da din drøm af en maskine. For fanden da, vi bruger timer på det skidt så lige som vores jobs, så skal du være glad for den (vel egentlig et meget godt argument for at købe en ny, ik )

Anmeld

28. januar 2010

Nadi

Ej øv, det lyder bare som sådan en dag hvor man har lyst til at kravle under dynen og blive der til alt er ved det gamle igen!

Jeg kender ellers en reperatør, eller min far gør, men ved ikke lige hvordan det skulle fungere irl.

Kæmpe  tildig fra mig, det tror jeg du trænger til!

Anmeld

28. januar 2010

Loggidut

Nadi skriver:

Ej øv, det lyder bare som sådan en dag hvor man har lyst til at kravle under dynen og blive der til alt er ved det gamle igen!

Jeg kender ellers en reperatør, eller min far gør, men ved ikke lige hvordan det skulle fungere irl.

Kæmpe  tildig fra mig, det tror jeg du trænger til!

hmmm, nej der er nok lidt langt fra dig til mig, men min tanke er nu, at jeg fåe en kammerat til at kigge på den, og lade mig fortælle hvad den fejler, og håber han siger den er total død...

sagen er bare den at jeg ikke kan undvære den maskine, så det bliver noget med vi køber en ny i morgen, og håber vi kan hente forsikringspengene på den gamle, i håb om den er brændt af, han må så bare kigge på den, mens den er afmonteret, for jeg kan ikke gå med numsen bar over flere dage!

ellers tak, jeg er på vej ud af det røde felt igen...

var virkelig der hvor ingen normalt menneske skal befinde sig...peeeeew

Anmeld

28. januar 2010

Nadi

Loggidut skriver:

hmmm, nej der er nok lidt langt fra dig til mig, men min tanke er nu, at jeg fåe en kammerat til at kigge på den, og lade mig fortælle hvad den fejler, og håber han siger den er total død...

sagen er bare den at jeg ikke kan undvære den maskine, så det bliver noget med vi køber en ny i morgen, og håber vi kan hente forsikringspengene på den gamle, i håb om den er brændt af, han må så bare kigge på den, mens den er afmonteret, for jeg kan ikke gå med numsen bar over flere dage!

ellers tak, jeg er på vej ud af det røde felt igen...

var virkelig der hvor ingen normalt menneske skal befinde sig...peeeeew

Nej man kan virkelig ikke undvære sådan et dyr, synes da også det er total tumpet at I skal få en ud og kigge på den og alt det bøvl inden der kan købes en ny.

Anmeld

29. januar 2010

Loggidut

ingen bøvl Nadi, maskinen er købt,  og alle er glade...tryg er et virkelig godt forsikringsselskab, og jeg må sige de ikke skuffede alligevel i den her sag.

thumps up! over and out, lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.