Natascha skriver:
Hej PiaR
hold op hvor er det bare flot... hvor har du lige pludselig fået viljen fra... sidder med samme problem som du gjorde alle de søde sager jeg har trang til... men kan ikke rigtig tag mig sammen til og lade hver, og det er lidt svært og modstå fristelsen når man er kok... :$
kan du komme med nogel fif så jeg måske kan komme igang fornuftigt... :$
(H) Natascha
Hej Natascha ....
Fif og fif ?? hmm... tror bare jeg sagde til mig selv at nu skulle det være
SLUTDen eneste forandring der var på min vægt var at den gik op ad og det var ikke lige planen... jeg ville tabe mig og har kæmpet flere gange... - så det var det helt rigtige tidspunkt for mig... jeg tømte hele hytten for slik og chips og alt andet hvad der kunne friste og kun de første par dage, 4-5 dage vil jeg tro var slemme, men så havde jeg slet ikke lysten til det mere - vi var til 83 års fødselsdag i går og det klarede jeg helt uden kage, sovs og og alt det andet usunde der blev serveret, så jeg var bare stolt og selvom lysten måske lidt var der til en fødselsdag hvor det hele stod foran mig, kunne jeg godt fordi alle sagde hvor er du bare super god Pia, at du kan holde dig fra de ting, det er godt nok alvor denne gang - JEP, det er det :)
Håber du kan læse dig igennem mit indlæg... ;)
Kan godt se at som Kok må det virkelig være svært at lade hver, men du må også gemme på en masse lækre sunde retter i ærmet...
Knus Pia, som også har to dejlige venninder som er med på vognen, så vi støtter hinanden og vejer samme dag .....
Anmeld