Trangen er VÆK....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

Pia.

Den kæmpe trang jeg altid har haft til slik, chips og i det hele taget søde sager er VÆK 8D det samme med den fede usunde mad... har været så god og spist sundt sundt sundt og jeg kan bare mærke på min krop at det går super...:P

jeg er så glad, frisk og har mod til at lave en masse og det tror jeg har noget med det her at gøre også - jeg lever 100 % sundt nu og det er ikke fordi jeg vil være fanatisk, men jeg var nød til at stoppe helt ellers kunne jeg ikke styre bare lidt af gangen.... det var nu eller aldrig og jeg har valgt det helt rigtige tidspunkt...

Nu har jeg lyst til det sunde før det usunde og jeg nyder det.. jeg smiler hver aften jeg går i seng og tænker - så Pia, der klarede du en dag mere uden usund mad og slik m.m.... :)

Ved ikke om det lyder tosset i jeres ører, men føler mig som en alkoholikker eller en ryger der først nu har fået trangen ud af kroppen...

skøn fornemmelse...

stort knus og kram til alle mine slanke med søstre...
Pia(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

pusling30

Tillykke Pia, godt gået:D

Knus fra Anja

Anmeld

11. maj 2008

Honningblomst

Det er nemlig lige netop det der sker...og så kan du bare fortsætte livet ud på denne måde...
Knus Eva...som sørme har tabt 2½ kg uden at gøre noget for det...:)

Anmeld

11. maj 2008

SaNiNa

hvor er det bare kanon pia super men føler sig som en helt ny person ikk...

syntes virkelig det er godt gået af dig....(C)

(H)

Anmeld

12. maj 2008

Pia.

Tak søde piger.... det er utroligt... jeg er bare et NYT MENNESKE....:P

Har tabt mig over 2,8 kilo på denne her uge - det fatter jeg slet ikke - eller jo det gør jeg, men var slet ikke klar over det ville gå så nemt.... - vi grillede med vores genbo i går aftes og jeg spiste kun kød og grønt, der var ellers lavet lækker kartoffelsalat og lækre dressinger men jeg holdte mig helt fra det... :)

Vi er begyndt at gå igen (4,5 kilomet) - mig og genboen og så spiller vi batminton for sjov os to her hjemme sammen med genboen over ved dem - det er super sjovt og dejlig hårdt... *SS*

Så jeg er bare glad som I nok kan fornemme...

KNUS og god 2 pinse dag til alle... inden en ny og dejlig kort uge starter i morgen

PIA(H)

Anmeld

12. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Tak søde piger.... det er utroligt... jeg er bare et NYT MENNESKE....:P

Har tabt mig over 2,8 kilo på denne her uge - det fatter jeg slet ikke - eller jo det gør jeg, men var slet ikke klar over det ville gå så nemt.... - vi grillede med vores genbo i går aftes og jeg spiste kun kød og grønt, der var ellers lavet lækker kartoffelsalat og lækre dressinger men jeg holdte mig helt fra det... :)

Vi er begyndt at gå igen (4,5 kilomet) - mig og genboen og så spiller vi batminton for sjov os to her hjemme sammen med genboen over ved dem - det er super sjovt og dejlig hårdt... *SS*

Så jeg er bare glad som I nok kan fornemme...

KNUS og god 2 pinse dag til alle... inden en ny og dejlig kort uge starter i morgen

PIA(H)

Lækkert Pia...nu er det også fedtforbrændingen der er igang..super..
Jeg laver dressinger af a38 eller andet med kun 0,5 % fedt i...både til kartoffelsalat og det hele...så du kan faktisk spise alt, hvis du laver det på den måde.
Kan nemlig godt blive kedeligt om 3 mdr. hvis ikke man har mulighed for det meste.
Hjemis har en pakke med is som næsten er helt fedt og sukkerfattige...bare lige hvis det var.

Nå, men god dag...nu vil jeg løbe mig en dejlig lang tur..

Knus,,,

Anmeld

17. maj 2008

rlyn

Hvor er det super godt gået. Jeg kredser omkring tanken flere gange om måneden, at jeg skal mere væk fra kaffe, sukker og usunde sager, men det bliver sq aldrig rigtig til noget.
Jeg må se at tage mig sammen - fx. i sommerferien :)

Men super flot af dig :D

Knus
Rikke (H)

Anmeld

18. maj 2008

Natascha

Hej PiaR
hold op hvor er det bare flot... hvor har du lige pludselig fået viljen fra... sidder med samme problem som du gjorde alle de søde sager jeg har trang til... men kan ikke rigtig tag mig sammen til og lade hver, og det er lidt svært og modstå fristelsen når man er kok... :$
kan du komme med nogel fif så jeg måske kan komme igang fornuftigt... :$

(H) Natascha

Anmeld

18. maj 2008

Pia.

Natascha skriver:

Hej PiaR
hold op hvor er det bare flot... hvor har du lige pludselig fået viljen fra... sidder med samme problem som du gjorde alle de søde sager jeg har trang til... men kan ikke rigtig tag mig sammen til og lade hver, og det er lidt svært og modstå fristelsen når man er kok... :$
kan du komme med nogel fif så jeg måske kan komme igang fornuftigt... :$

(H) Natascha

Hej Natascha ....

Fif og fif ?? hmm... tror bare jeg sagde til mig selv at nu skulle det være SLUT
Den eneste forandring der var på min vægt var at den gik op ad og det var ikke lige planen... jeg ville tabe mig og har kæmpet flere gange... - så det var det helt rigtige tidspunkt for mig... jeg tømte hele hytten for slik og chips og alt andet hvad der kunne friste og kun de første par dage, 4-5 dage vil jeg tro var slemme, men så havde jeg slet ikke lysten til det mere - vi var til 83 års fødselsdag i går og det klarede jeg helt uden kage, sovs og og alt det andet usunde der blev serveret, så jeg var bare stolt og selvom lysten måske lidt var der til en fødselsdag hvor det hele stod foran mig, kunne jeg godt fordi alle sagde hvor er du bare super god Pia, at du kan holde dig fra de ting, det er godt nok alvor denne gang - JEP, det er det :)

Håber du kan læse dig igennem mit indlæg... ;)

Kan godt se at som Kok må det virkelig være svært at lade hver, men du må også gemme på en masse lækre sunde retter i ærmet...

Knus Pia, som også har to dejlige venninder som er med på vognen, så vi støtter hinanden og vejer samme dag .....

Anmeld

18. maj 2008

Natascha

Hej
tak for rådet... vil se hvornår jeg synes min dag er der, men kan mærke lige nu at der er det ikke det rigtige tidspunkt...
men ja en masse lækre retter det ved jeg ikke men prøver da niget meget sundt ind imellem... :D

knus natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.