(marts) Opsigelse på arbejdet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har her til eftermiddag alle på mit arbejde fået en mail, hvor der står, at der skal skæres ned på omkostningerne og at man derfor må opsige nogen medarbejdere. De medarbejdere som bliver opsagt vil få et brev hjem senere idag overbragt med bud.

Det er ikke særligt fedt, at gå og vente på om der er et bud der ringer på ens dør med en opsigelse, hm hm hm. Jeg er afklaret med, hvis de opsiger mig, det er uvisheden der irritere mig helt vildt!!

Jeg skulle bare lige af med det!!

Kærlig hilsen

katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Misjelle

Ej hvor væmmeligt ... det bliver da heller ikke sjovt at møde ind i morgen Ved du hvad du vil hvis du får sådan et brev?

Ihh det er altså lidt nervepirrende efterhånden at man ikke rigtig kan føle sig sikker i nogle brancher

for der ikke kommer brev til dig i dag

Anmeld

28. januar 2010

MoarHvidovre

Jeg har 5 eller 6 mdr's opsigelse - jeg kan ikke lige huske det nu, så jeg vil gå hjemme og hygge mig lidt og så selvfølgelig søge et nyt job (som helt sikkert skulle ligge tættere på mit hjem).

Det er bare uvisheden om der kommer et brev, at jeg bliver ham over.

Der kom ny adm. direktør i sidste uge om man må sige, at der sker ting og sager!!

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Åhh hvor træls og at man så skal gå og vente på det staden for de bare lige hiver dem ind til en samtale? 

Var du ellers glad for at være der?

Knus Diana

Anmeld

28. januar 2010

MoarLK

Uh det lyder da ikke rart at gå rundt i uvished resten af dagen.

Vi  for at du kan komme på arbejde i morgen. 

Men men vil jeg nok i dine sko lede efter noget andet alleredet nu.

Lyder ikke til at det er et stabil sted at blive, hvis du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

29. januar 2010

MoarHvidovre

Hej tøser

Ja, så blev jeg så fyret i går. Jeg har 6 mdr's opsigelse og jeg blev ikke fritstillet - det er den jeg skal arbejde på, at jeg får.

Man kunne ringe efter kl. 18 til en HR konsulent og få afvide om man var opsagt, hvis man ikke havde fået noget brev. Det gjorde jeg kl. 18.30 og fik bekræftet, at jeg var fyret. Brevet blev leveret i min postkasse kl. 21.20! Buddet ringede ikke engang på. Nøj, hvor var jeg bare tosset. Det er bare slet ikke i orden.

Jeg har det ok, men er da også lidt ked af det. Det er aldrig rart, at blive fyret. Det er mere måde, at det er sket på.

Jeg havde meget blandede følelser med, at komme tilbage på arbejde den 1/1. Men jeg blev faktisk glad for, at være her (grundet mine kollegaer som sidder tæt på mig).

Nu har jeg heldigvis ferie i næste uge, hvor jeg skal kører Lina ind i vuggestue.

Stort knus til jer alle

Katja

Anmeld

29. januar 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Ja, så blev jeg så fyret i går. Jeg har 6 mdr's opsigelse og jeg blev ikke fritstillet - det er den jeg skal arbejde på, at jeg får.

Man kunne ringe efter kl. 18 til en HR konsulent og få afvide om man var opsagt, hvis man ikke havde fået noget brev. Det gjorde jeg kl. 18.30 og fik bekræftet, at jeg var fyret. Brevet blev leveret i min postkasse kl. 21.20! Buddet ringede ikke engang på. Nøj, hvor var jeg bare tosset. Det er bare slet ikke i orden.

Jeg har det ok, men er da også lidt ked af det. Det er aldrig rart, at blive fyret. Det er mere måde, at det er sket på.

Jeg havde meget blandede følelser med, at komme tilbage på arbejde den 1/1. Men jeg blev faktisk glad for, at være her (grundet mine kollegaer som sidder tæt på mig).

Nu har jeg heldigvis ferie i næste uge, hvor jeg skal kører Lina ind i vuggestue.

Stort knus til jer alle

Katja

Åh ha Katja du får lige en Kan godt forstå dig det er frustrerende når man ikke føler sig fair behandlet, tænker især på den måde de har valgt at fyre jer på Kan ikke forstå de ikke vælger at fritstille jer, man kan jo umuligt have hjertet med de næste 6 måneder

Hvilken branche er det du arbejder i? Hvis det er okay jeg spørger?

Håber du kommer til at nyde din ferie rigtig meget i næste uge du får lige en masse fra mig

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.