Eva skriver:
Jeg mener det er mit ansvar at tage beslutninger men de små ligegyldige ting som feks hvad vi skal spise, det er da super de er med til det....men altså, jeg er mor til tre drenge og de er sgu ret ligeglade med det hele, bare de får mad og fred...
Knus Eva..
" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."
SÅÅÅÅ enig, Eva...
Nu har jeg jo også 3 drenge og de er altså bare ikke så imponeret over de samme ting, som vi kvinder 
Jeg går også ind for voksenstyret her hjemme, men jo ældre drengene bliver, jo mere indflydelse og medbestemmelse får de.
Jeg spørger fx ikke, hvad vi skal have til aften, men jeg spørger om de har nogle ideer til aftensmaden.
De bliver spugt om det, de har et VALG om. Og kan de svare hvad som helst ell ja ell nej, ja så er det et valg de må tage.
Fx... Hvis jeg spørger mine drenge: hvad skal vi have til aften... De vil øjeblikkelig svare: pandekager, is, lasagne, tomatsuppe, fritter, burgere osv. Men hvis jeg nu har taget oksefars op, har de jo ikke et frit valg.
Fx spørger jeg heller ikke om noget, hvis jeg faktisk mener, de ikke har et valg.
Fx: Vil du gå ud med skraldespanden? De har et valg. Hvis de siger nej, må jeg jo selv gå ud med den...
Blev vist en lang rodet smøre...