De madglade unge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.542 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Sees

Må vi se billeder af jeres madglade, unger ?

Jeg kan lige selv starte med billeder fra idag, hvor Emil selv fik lov til at spise en makralmad. Det gik jo .. øh .. Strålende ?

~*Mette & Emil 26.05.09 * ~

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Leneur

MetteLetten skriver:

Må vi se billeder af jeres madglade, unger ?

Jeg kan lige selv starte med billeder fra idag, hvor Emil selv fik lov til at spise en makralmad. Det gik jo .. øh .. Strålende ?

Ha HA lækkert billede. Jeg har kun billeder på telefonen og kan ikke finde ud af at få dem overført men ellers havde jeg også et godt et af Silje, første gang hun fik grød. Den måde hun rynkede brynene på da hun fik en anden konsistens i munden end mælk er guld værd.

Anmeld

28. januar 2010

Sees

Leneur skriver:

Ha HA lækkert billede. Jeg har kun billeder på telefonen og kan ikke finde ud af at få dem overført men ellers havde jeg også et godt et af Silje, første gang hun fik grød. Den måde hun rynkede brynene på da hun fik en anden konsistens i munden end mælk er guld værd.

Åh ja, Emil han lavede også alletiders ansigt, da han fik grød første gang. Det er virkelig sådan nogle billeder, der skal med i konfirmations sangen

Anmeld

28. januar 2010

Mira0911

Hvor ser han herlig ud... Har ikke lige nogen billeder af bette lige i øjeblikket...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

29. januar 2010

Sees

MoarJ skriver:

Hvor ser han herlig ud... Har ikke lige nogen billeder af bette lige i øjeblikket...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Tusinde tak, søde
Og kan du så se at få taget nogle billeder af din lille smukke prinsesse !

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

29. januar 2010

Munder

Det er godt nok 2½ år gammel, men jeg kan så godt lide hendes udtryk

Anmeld

29. januar 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det er godt nok 2½ år gammel, men jeg kan så godt lide hendes udtryk

Hey smukke..

Kanon billede... Hvor har du den hagesmæk fra?? og havde du aldrig problemer med at hun hev trallerkenen på gulvet ved at have det placeret på denne måde??

Anmeld

29. januar 2010

Moar'en

Her er tre af Viktor

!: Første gang han prøved at spise ærter selv (det blev dog mest til ærtemos inden han var færdig)

2: Første gang han fik lov at spise yoghurt selv, det gik jo meget godt

3: Viktor ville vist vise alle dem der siger man ikke kan tygge kød uden tænder at de tager helt fejl

Rikke - Mor til Viktor 230209

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

Munder

Stumpen skriver:

Hey smukke..

Kanon billede... Hvor har du den hagesmæk fra?? og havde du aldrig problemer med at hun hev trallerkenen på gulvet ved at have det placeret på denne måde??

Takker  Hagesmækken er fra Føtex, vi var storforbrugere af dem, for det var ligesom tynd voksdug, altså rigtig nem at rengøre.

Andrea har åbenbart været et yderst velafrettet barn, da hun aldrig har hevet tallerken mm. på gulvet. Hun sad lige så fint og indtog sin føde

Anmeld

29. januar 2010

Stumpen

Munder skriver:

Takker  Hagesmækken er fra Føtex, vi var storforbrugere af dem, for det var ligesom tynd voksdug, altså rigtig nem at rengøre.

Andrea har åbenbart været et yderst velafrettet barn, da hun aldrig har hevet tallerken mm. på gulvet. Hun sad lige så fint og indtog sin føde

Tvilver på at min abe vil gøre det samme, men smart er de nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.