Mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Sisley

Hej alle

Jeg tænker vi alle er nogenlunde lige langt henne, så det må være nemmest at spørge her.

Jeg er i 26. uge og har kun mærket baby i 3-4 uger nu. I begyndelsen mest i bunden af maven, men siden mere over det hele agtigt. Jeg synes nogle gange jeg mærker spark næsten helt oppe under brysterne og hvert fald langt over navlehøjde. Kan det virkelig passe?! Jeg troede min livmoder var måske lige over navlen nu, men kan min lille ninja mon sparke så hårdt, at det kan føles som om hun sparker meget højere oppe?

Hvad mærker I?

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

LRJ

Jeg mærker Hende Stort set Konstant, hun har langt sig fast nede i bækkenet med hovedet nu, Så det er kun op af maven og op i ribbenene hun sparker, Og når hun hikker

Men Det gør altså ondt, for hun har et ynglings sted og sparker og det er li op i mine ribben, Puuh det tager luften nogle gange

Lone 29+2

Ps. Ja det kan sagtens passe at barnet sparker dig op i ribbenene det gjorde min allerede i uge 24

Anmeld

28. januar 2010

Vidunderligeunger

nu er jeg kun 22+3 men jeg har mærket baby derinde siden jul og nu er det faktisk hver dag... min kæreste fik fornøjelsen en aften for 3 dage siden også - han var henrykt !!  

Anmeld

28. januar 2010

Sisley

BlyViol skriver:

nu er jeg kun 22+3 men jeg har mærket baby derinde siden jul og nu er det faktisk hver dag... min kæreste fik fornøjelsen en aften for 3 dage siden også - han var henrykt !!  

Men får du også spark meget højt oppe?

Anmeld

28. januar 2010

Jeg får spark både højt og lavt!! Har jeg gjort regelmæssigt siden uge 19-20 stykker!!  Nogle gange tror jeg næsten der er to, for den kan sparke i begge ender på een gang!!

Stine 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.