Du må også gerne få en masse ynk fra mig. Det må sgi' være hårdt - og så med hele 3 børn syge + dig selv. Jeg tror, der er noget i omløb - har jeg også hørt fra andre.
For første gang har jeg en lille fornemmelse af, hvad det vil sige at have syge børn. Hverken Sofie eller Louise har nogensinde fejlet noget særligt udover lidt snot, men lige i disse dage er de begge helt færdige af snot og hosteri. De har bare ikke feber.
Begge har hostet de sidste 3-4 nætter, og lige nu ligger de og sover til middag - hostende som 2 søløver. Jeg har sovet sammen med Sofie de sidste 2 nætter - det er ligesom, det beroliger hende lidt, så hun ikke er så ked. Men f... hvor er jeg selv træt også, for vi ligger jo sammen i hendes 1 pers. seng, og udover det evendelige hosteri, så roder hun rundt og vender sig konstant. Tjahh - og hér forholder det sig jo hver dag sådan, at manden tidligst er hjemme kl. 18 til spisetid - men som regel senere. Godt jeg i det mindste har barsel.
- Helle, der nu må konstatere, at mindstesøløven er klar til at stå op efter bumbum... 1 time og 15 min. middagslur. Mor ikke helt tilfreds. Og her skulle så have været en utilfreds smiley, men de er alle væk??? Og dét efter, jeg er blevet +medlem???
Anmeld