Sikke dog en snotunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Rasmine

-jeg havde i morges!

Lars står jo tidligere op end alle os andre, og går ned og spiser morgenmad. Rasmus vågner så, stiller sig hen til trappen og RÅBER:

MIN GA, NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Samtidig tuder og bræger han helt vildt, så både Mille og jeg vågnede.

Og SÅ kørte den ellers derud a'!

SMED rundt med strømper, sut, pu'e og Poe. Væltede et glas vand ned i min mobil (som så måtte skilles helt ad og ligge til tørre på gulvvarmen), væltede sin morgenmad OG koppen med mælk. Slåssede med Mille, og lavede "spytte-lyde" efter os begge (Det er han begyndt på, hvis han bliver sur)

Da vi så kommer ud på trappen, da vi skla op i børnehaven, giver han Mille et kæmpe skub i ryggen, uden "grund".

HVA SKER DER LIGE FOR HAM???

Oplever I andre også større vredesudbrud nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Anja

Det lyder da vildt belastende !!

Har dog ikke oplevet noget lignende med vores unger .....

Anmeld

28. januar 2010

Helle30

Mnjaaa. Synes nu, det har stået på siden nytår faktisk. Sofie bliver vildt tosset, hvis hun ikke får sin vilje. F.eks. må hun ikke stå på sin skammel og fægte med en stor køkkensaks for at klippe gulerødder over. Det havde vi så lige en lille meningsudveksling om i går. Jeg siger Nej og giv mig den et par gange - hvilket ungen jo ikke gør - så jeg holdt hendes hånd og tog saksen og lagde på plads i skuffen med bemærkningen (i et roligt toneleje): Når jeg siger nej - så bliver det nej. Hun råbte og hylede og tjattede ud efter mig for dernæst at beordre mig ud af køkkenet (efterfulgt af et bestemt: Sådan er DET! mor). Fortalte hende, at jeg ikke gad tale med hende, når hun er sur - og at hun kunne komme, når hun igen var glad, og gav mig så til at vaske blenderen - med ryggen til hende. Det tog lidt tid med skrig og skrål, men så kom hun. Desværre holdt den kun 20 min. hvorefter hun var i færd med at bemægtige sig sin sut i badeværelset. Den har hun kun når hun sover, og jeg sagde nej - og så startede samme show all over.

Nå - derudover bliver hun gal, hvis vi ikke forstår, hvad hun siger, og hun bliver hidsig og skælder Louise ud, hvis hun giver sig til at lege med noget, Sofie ikke mener er "babylegetøj" - som hun siger.

Det meste af tiden er hun selvfølgelig sød, dejlig og sjov - men sådan nogle konflikter føles nok mere længerevarende, end de egentlig er.

- Helle

Anmeld

28. januar 2010

Helle30

Nåååh - nu fik jeg lige læst dit oplæg ordentligt. Synes egentlig ikke, Sofie flipper uden grund. Kun uden "gyldig" grund.

- Helle

Anmeld

28. januar 2010

Loggidut

ja!

af og til sker det at djævlen flytter ind i Tiffanies lille menneskekrop, og går helt bersærkergang.

En gang var det en knyttet næve hun klappede Christian med, men ellers er hun strid til at sparke i afmagt, af og til er det faktisk bare hvis hun lige bliver sur for et sekund.

Jeg er dog mega streng med de der mafiametoder hun af og til har, og så bliver der delt ud af nej og stod og gå på dit værelse til du er færdig med at te dig.

Anmeld

28. januar 2010

bette

aaghh bacon.-.. har du også fået en mikkel i hjemmet.. guuuud ..
men ja kender det alllt for godt.. sådan køre det også herhjemme.. suk

og kan nikke MEGET genkendende til den med spyttelydene..kæft jeg hader det..

og og og så er han begyndt at hvæse af kattene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.