Pletblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

ChatH

Hejsa, igår røg vi til akut scanning på hospitalet fordi der var en plet blod da jeg var ude og tisse. jeg gik helt i panik og vidste slet ikke havd jeg skulle gøre. Så ringede til manden og til lægen og fik en henvisning.

Så afsted på hospitalet med os og sad heldigvis ikke og ventede ret længe før det blev vores tur.

Lægen derinde var heldigvis super sød og forstående og sagde at hun nu ikke mente at det var noget alvorligt. Så først blev jeg undersøgt og så blev vi scannet. hun behøvede knapt nok at sætte scanneren på før hun smilte og sagde" den er fin" Jeg begyndte bare at tude!! Men til alt held var alt som det skulle være og babyen vinkede pænt til os. så vi blev sendt hjem med besked om at alt var fint, der kunne måske komme lidt mere blod for det lignede at der lå et æg der ikke var blevet befrugtet som måske var på vej ud

det var bare dejligt at se den lille igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

benita

Chatarina skriver:

Hejsa, igår røg vi til akut scanning på hospitalet fordi der var en plet blod da jeg var ude og tisse. jeg gik helt i panik og vidste slet ikke havd jeg skulle gøre. Så ringede til manden og til lægen og fik en henvisning.

Så afsted på hospitalet med os og sad heldigvis ikke og ventede ret længe før det blev vores tur.

Lægen derinde var heldigvis super sød og forstående og sagde at hun nu ikke mente at det var noget alvorligt. Så først blev jeg undersøgt og så blev vi scannet. hun behøvede knapt nok at sætte scanneren på før hun smilte og sagde" den er fin" Jeg begyndte bare at tude!! Men til alt held var alt som det skulle være og babyen vinkede pænt til os. så vi blev sendt hjem med besked om at alt var fint, der kunne måske komme lidt mere blod for det lignede at der lå et æg der ikke var blevet befrugtet som måske var på vej ud

det var bare dejligt at se den lille igen.

åh det var da det dejligste, det må bestemt ikke være nogle

sjov oplevelse. men godt at alt var i den skønneste orden.

Anmeld

28. januar 2010

CamillaSoefelt

Dejligt at høre at det lille pus i maven har det godt

Anmeld

29. januar 2010

ChatH

Ja det er bare lækkert at man kan få det tjekket, men synes godt nok stadig jeg er lidt nervøs.

mange knus Chatarina 10+1

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

Det prøvede jeg også i første graviditet og efterfølgende havde jeg det bare så skidt og var bange  Men alt gik godt, så bare rolig - det hænder og der sker ikke noget ved det, det kan også opstå ved samleje..

Knus Tanja

Anmeld

11. april 2010

puttecolle

hej..

jeg har nettop prøvet det samme men mit var bare en ordenligt blødning og blev som du rigtigt ked af det og var bange for at der ville ske noget så vi røg også på sygehuset. nu venter jeg nummer to og det er under denne her det er sket men nummer et var der ingen ting. men har en veninde som faktisk fik sine mens næsten helt frem til at hun skulle føde og både da jeg var afsted og da hun var afsted fik vi advide at det var meget normalt, da det faktisk er en mens der bliver sprunget over når vi kvinder bliver gravid så det kan godt være derfor at vi bløder og normalt så sker der ingen ting.. håber du kan bruge mit svar

Hilsen Nicole P.S.de bedste tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.