Så er der før og efter billeder på min profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2008

Jan9e D

Ja som overskriften siger ligger der før og efter billeder af mig efter mit store vægtab. Vil bare lige dele det med jer da jeg er hammerende stolt. Men mangler dog 5 kg endnu før jeg er der hvor jeg skal være for at kunne få men mavereduktion.

:D En meget stolt Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2008

Heidi.

Har kigget, og det er godt gået.. det må jeg sige..:)

Anmeld

15. januar 2008

Jan9e D

Hej Heidi

Jeg har set din lille hilsen og mange tak for det.
I øvrit har jeg også lige kikket på dine lækre tøser, og 1000 tak for kikket, i guder hvor bliver man dog skruk, når man ser dine små lækre babybilleder.
Kh Jannie

Anmeld

15. januar 2008

Honningblomst

FLOT!!!
Hvor meget har du tabt???
Får du betalt din "nye" mave eller er det gennem det private??Håber det er okey at jeg spørger??:$
Knus Eva...

Anmeld

15. januar 2008

Jan9e D

Hej Eva

Forskellen på de to billeder er 30 kg, men siden da har jeg tabt yderligere 7 kg og mangler kun 5 kg før jeg er i mål. Så kan jeg få fjenet maven på det offentliges regning, og evt også mine bryster. Men det er ikke min første priotet.

KH Jannie

Anmeld

15. januar 2008

Honningblomst

Hej igen..:)
Okey...interessant.*S*
Hvor meget skal man have tabt for at få det betalt?? For jeg er også deroppe omkring, nemlig..har lige de famøse fem kg jeg gerne vil af med og kunne jo være fedt hvis ikke jeg selv skal betale min mave.
Og tusind tak for svar..*S* Godt gået..

Anmeld

15. januar 2008

Jan9e D

Hej igen Eva
Der er ingen grænse for hvor meget du skal ha vejet, men der er en max grænse for hvor meget du må veje før at du kan få og det er et bmi på max 25. håber at det er svar nok elers så spørg igen
Knus Jannie

Anmeld

15. januar 2008

Honningblomst

Hej igen igen..*SS*
Okey, mange tak...mit bmi er 24, så jeg kan måske bare begynde at søge om det nu. Håber der er en chace, da min mave ikke er særlig pæn efter to ks.
Mange gange held og lykke til dig....glæder mig til at høre mere om operation og vægttab.*S*
Knus og rigtig god aften.

Anmeld

15. januar 2008

Jan9e D

Hi Hi sikke dog nogle dejlige kommentarer i har lagt på min fotoalbum.

Mht mirakkelkur til mit vægttab, jaaa, så er det ikke fordi jeg har gjort så meget. Jeg smed 110 kg ud af døren ( min ex-mand) og så kom resten stort set sig selv :D

Men ved at jeg fjernede min årsag til mit trøstespiseri, nemlig min exmand, og da han røg ud af døren fosvandt min trng til 1 l vanilieis, 2 l Cola, 1-2 poser slik om dagen, som dug for solen.

Jeg starter ofte med at drikke et stort glas iskoldt vand mans jeg laver aftensmaden. Og har skiftet alm cola ud med Pepsi max, og kan slet ikke klare smagen af alm cola nu. Men jeg vil da sige at jeg er begyndt at anrette min middagsmad, på frokost tallerken, på den måde syntes jeg at jeg har spist meget mere end jeg ellers ville ha gjort, hvis det var anrettet på en alm tallerken. Det er ikke fordi jeg spiser masser af grøntsager og træner gør jeg ikke, pga min hjertefejl. Men jeg går ture, og cykler til og fra min datters VS. Så jeg dagligt for rørt mig ca 1 time.

Så det er såmen hemligheden bag mit vægttab.
Håber i kan bruge det
KH Jannie

Anmeld

15. januar 2008

Jan9e D

Eva

Så er det bare med at komme op til lægen og få en henvisning. Pøj pøj med det.
Kh Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.