tvillingerne i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Malene84

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hahah jooo det da noget kæresten må være stolt af hahha.. også dejligt billed nr 3..

HAHAH... ja han er ikke til at skyde igennem. Hvis han kunne sætte det billede i panden, ville han gøre det  han er totalt smart at høre på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Malene84

Mathildesmor skriver:

Dejlige billeder søde.

Synes du ikke bare 3D er fantastisk? Jeg begyndte at tude

Jo, er helt fascineret af at det kan lade sig gøre. Bare synd, at tvillinger sidst kan laves i uge 26 - hvor I andre kan gå helt til uge 33. I får helt andre billeder ud af det - men hmm - det var nu dejligt at se lidt af hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

28. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jamen de anbefaler da uge 27-30 som de bedste, så uge 26 ligger da ikke helt ved siden af.

Jeg blev jo 3D scannet i uge 17+5, og mine billeder er altså ret tydelige. Hvis du vil se dem, så kan jeg sende koden til mit album i et brev :-)

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

Mathildesmor skriver:

Jamen de anbefaler da uge 27-30 som de bedste, så uge 26 ligger da ikke helt ved siden af.

Jeg blev jo 3D scannet i uge 17+5, og mine billeder er altså ret tydelige. Hvis du vil se dem, så kan jeg sende koden til mit album i et brev :-)

sys ikke mine er så tydelige som jeg havde håbet

Anmeld

28. januar 2010

lillemunk

Sikke fine de er

Anmeld

28. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Malene84 skriver:

HAHAH... ja han er ikke til at skyde igennem. Hvis han kunne sætte det billede i panden, ville han gøre det  han er totalt smart at høre på

hahah.. det er bare typisk mænd hahhah ... ej dejligt han er så glad. :D

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

23. april 2010

Fatima

ej hvor sødt.

bliver helt misundelig. ville ønske jeg også havde tvillinger.

det simpelthen så sødt

stort tillykke med de små.

Anmeld

23. april 2010

mamalicious

Nåååå er da helt vild med billdet hvor det ligner han mysser sin bror på ryggen Søde små kærlige drenge

På billede 1 og 2 ligner det at han har sendt et fingerkys afsted i sin brors retning ( mod hans ryg)

Og hold da op en tydelig DRENG på det sidste

Jeg synes da det er nogle tydelige og gode "billeder"

Kram Mamalicious

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.