Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Andre der ser med?
Tænk at drikke 30 liter mælk på en uge... Vil slet ikke kunne overskue så mange børn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeps ser det også, hold da op...
jaaa må sige jeg ville heller ikke kunne overskue det, er godt tilfreds med malou, som den eneste hehe..
Frederic's moar skriver: Andre der ser med? Tænk at drikke 30 liter mælk på en uge... Vil slet ikke kunne overskue så mange børn.
Hvor mange børn har de da knus mor til 4 og ønsker sig en til
Min fætter og hans kone bor på Endelave, ø ud for Horsens og de har 11 børn
4kløver skriver: Hvor mange børn har de da knus mor til 4 og ønsker sig en til
den ene har 7, og har ikke lige fundet ud af hvad den anden har, da jeg ikke er 100% koncentreret prg af malou heheh
Æv manden og Idun ser det med mecanoet og broen. Elsker ellers at se sådan noget
dorthemus skriver: Min fætter og hans kone bor på Endelave, ø ud for Horsens og de har 11 børn
Dem har der da også været et program om ikk??? Han er dyrlæge eller lign???
Znuzke skriver: Dem har der da også været et program om ikk??? Han er dyrlæge eller lign???
Jo Carsten og Ghita har været i fjernsynet nogle gange...det er en meget sammentømret storfamilie med stærkt sammenhold Men bunkerne med vasketøj er fuldstændig overvældende...det er lidt vildt at vælge at få så mange børn..pyhhh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128