Min hjemmelavede Mei Tai bæresele/slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.972 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Ja, her er den så, min netop færdiggjorte Mei Tai, der liiiige skulle prøvetestes i snevejret. Liam var meget glad for den, og fik sig da lige en lille lur på trods af frostgrader.

Og så blev der også lige til en lille buks til sønnike ud af resterne og en frø fra gemmerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

BinaMor

wow hvor flot. lækker mei tai og bukserne også

sidder han ikke lidt lavt mht til din rygs styrke? jeg skulle altid have gabriella højere op. ellers fik jeg hurtigt avs.

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

gabriellasmor skriver:

wow hvor flot. lækker mei tai og bukserne også

sidder han ikke lidt lavt mht til din rygs styrke? jeg skulle altid have gabriella højere op. ellers fik jeg hurtigt avs.

Tak

Jo, han sidder lidt lavt, skal lige have øvet mig i at stramme den godt nok. Men testes sku den jo. Er jo vant til en strækvikle.

Anmeld

27. januar 2010

BinaMor

Rikke&Liam skriver:

Tak

Jo, han sidder lidt lavt, skal lige have øvet mig i at stramme den godt nok. Men testes sku den jo. Er jo vant til en strækvikle.

nårh oki. ja det kan være ret svært i starten.

en strækvikle skal jeg snart til at øve mig på når den nye bebs kommer. det sys jeg ser besværligt ud men lækkert

Anmeld

27. januar 2010

Cris

Flot flot flot! Når jeg ser på så nogle ting får jeg helt vild lyst til at lære at sy rigtigt! (jeg er en sy-idiot )

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

gabriellasmor skriver:

nårh oki. ja det kan være ret svært i starten.

en strækvikle skal jeg snart til at øve mig på når den nye bebs kommer. det sys jeg ser besværligt ud men lækkert

Hvornår kommer den nye bebs?

Synes egentlig strækviklen er ret nem at finde ud af, men vuggestilling i strækviklen kan godt være lidt tricky at lære.

Sådan en kan du jo selv sy nemt

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Cris skriver:

Flot flot flot! Når jeg ser på så nogle ting får jeg helt vild lyst til at lære at sy rigtigt! (jeg er en sy-idiot )

Tak

Jamen, så se da bare at komme igang, øvelse gør mester...ikke sandt

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YAY

Jeg var også SÅ glad for min hjemmelavede af sammeslags med Idun

Skønt.

Håber I bliver RIGTIG glade for den. Jeg brugte den indtil Idun var 2½ år.

Anmeld

27. januar 2010

Cris

Rikke&Liam skriver:

Tak

Jamen, så se da bare at komme igang, øvelse gør mester...ikke sandt

Ja, jeg har bare ingen tid til at hygge på den måde med to små på næsten 2 år og 3 måneder... De suger alt min tid... men en skønne dag ville jeg have lidt tid igen!!!

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Cris skriver:

Ja, jeg har bare ingen tid til at hygge på den måde med to små på næsten 2 år og 3 måneder... De suger alt min tid... men en skønne dag ville jeg have lidt tid igen!!!

Hehe...denne er også blevet syet i de sene aftenstimer, efter Liams sengetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.