Emil har fået dukken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Diana...

LotteGabriella skriver:

hold da op hvor er han en fin lille dukkedreng

Jeg kan huske min egen yndlingsdukke var mørk

Det var min os  Og så hed den Uffe fordi jeg var helt vild med Uffe nede i børnehaven ha ha 

Fin dukke Emil har fået og godt den var et hit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Cris

Dejligt at han kan hygge med dukken! Felix kunne sagtens finde på at sparke den! Det gør han nogle gange med bamserne... Boys are boys...

Anmeld

27. januar 2010

Vingummien

Cris skriver:

Dejligt at han kan hygge med dukken! Felix kunne sagtens finde på at sparke den! Det gør han nogle gange med bamserne... Boys are boys...

Emil smider det i steder for

Anmeld

27. januar 2010

Miamaja

Haha! Jeg er VILD med det.

Jeg har faktisk gaaet med en ide om at ville kobe dette dukkehus  (havde altid onsket mig saadan et som lille men fik det aldrig)til min guldklump. Nu er han jo vild med tog men han leger sommetider med pigeting (dukker, halskaeder osv) naar han besoger veninderne. Min mand han er snart vant til mig og mine paa fund, saa det er ikke fordi det gor ham noget, haha. ville det vaere OK at kobe et dukkehus til en 2 aarig dreng? 

Westport Dollhouse

Anmeld

27. januar 2010

Miamaja

Cris skriver:

ja, de er sommetider lidt vildere.

Anmeld

27. januar 2010

Vingummien

Miamaja skriver:

Jeg har faktisk gaaet med en ide om at ville kobe dette dukkehus  (havde altid onsket mig saadan et som lille men fik det aldrig)til min guldklump. Nu er han jo vild med tog men han leger sommetider med pigeting (dukker, halskaeder osv) naar han besoger veninderne. Min mand han er snart vant til mig og mine paa fund, saa det er ikke fordi det gor ham noget, haha. ville det vaere OK at kobe et dukkehus til en 2 aarig dreng? 

Westport Dollhouse

Ja da. Er jo næsten det samme som at købe en bondegård med rum til diverse ting.

Mine brødre havde da et, var godt nok bjørne der boede i det, men er da næsten det samme.

Anmeld

27. januar 2010

Cris

Miamaja skriver:

Westport Dollhouse

Ja da! Med mindre han ender med at sparke eller smide de små fine ting fra huset og dukkerne... Men han får den glæde

Anmeld

28. januar 2010

Miamaja

Cris skriver:

Ja da! Med mindre han ender med at sparke eller smide de små fine ting fra huset og dukkerne... Men han får den glæde

haha.. som du dog kan sige det. Ellers kan mor jo lege med det naar manden ikke er tilstede

Anmeld

28. januar 2010

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Ja den er rigtig fin og så hedder den jo det samme som sin ejer

hihi total godt

Anmeld

28. januar 2010

LotteGabriella

DianaMoar skriver:

Det var min os  Og så hed den Uffe fordi jeg var helt vild med Uffe nede i børnehaven ha ha 

Fin dukke Emil har fået og godt den var et hit 

LOL 

Har set at man kan få babyborn i mørk, sådan en skal Daniella sgu ha' i fødselsdagsgave til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.