Lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Rasmine

Vand i kælderen!

Det må da komme ind pga. det tør?

PIS!

E godt råd til Jer som bor i gamle huse, som har kælder: Tjek lige om der kommer vand ind nogen steder.

Mette - som nu skal til alt det mak med forsikring osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Helle30

Øv, det lyder ikke rart Bacon. Vi har heldigvis en pumpebrønd i kælderen. Den leder vandet væk, inden det overhovedet kommer op på gulvet. I dette vejr holder vi dog øje med, at pumpen kører som den skal, for hvis den står af, går der ikke længe, før det hele sejler.

- Helle

Anmeld

27. januar 2010

Stumpen

Det er godt nok sur røv McB... Øv oss et bøvl I skal igennem..

Anmeld

27. januar 2010

Susan1978

årh hvor nedern.. øv øv

vi har fygesne på loftet og det lander faktisk nede i en af lamperne.. vi har sådan nogle runde cafe kugler.. så den skal jeg da også lige op og ha tømt.. før al elektricitet går..

Anmeld

28. januar 2010

Rasmine

Update:

Lars har idag talt med forsikringen. Vi har før haft noget vand i kælderen, og der var nogen ude at grave fliser op, og skifte noget rør-noget. Vi håber det er det samme som er galt denne gang, da vi ellers skal have gravet dræn ned omkring hele huset. Og DÉT koster bare knapper.

Vi skal have nogle folk ud igen, og grave de samme fliser op, for at se om det er de samme rør som vi har fået skiftet én gang, som der er noget galt med. Hvis det ikke er de rør, skal vi selv betale de ca. 3000.- som det koster.

Så er det man hader at man ike bor til leje, eller at man ikke bor i et spritnyt hus.

Anmeld

28. januar 2010

Rasmine

Susan1978 skriver:

årh hvor nedern.. øv øv

vi har fygesne på loftet og det lander faktisk nede i en af lamperne.. vi har sådan nogle runde cafe kugler.. så den skal jeg da også lige op og ha tømt.. før al elektricitet går..

Pyha, fygesne er filme også slemt. Skynd dig at gøre noget ved det, inden hele lortet kortslutter.

Anmeld

28. januar 2010

Rasmine

Helle30 skriver:

Øv, det lyder ikke rart Bacon. Vi har heldigvis en pumpebrønd i kælderen. Den leder vandet væk, inden det overhovedet kommer op på gulvet. I dette vejr holder vi dog øje med, at pumpen kører som den skal, for hvis den står af, går der ikke længe, før det hele sejler.

- Helle

Ved ikke lige hvad en pumpebrønd er.

Men ja, sørg for at tjekke om den kører.

Jeg havde en kasse med alt muligt, gamle bileder, gamle breve, gamle studiebøger osv., som jeg VIST fik reddet. Kassen havde suget meget vand, så tingene ligge til tørre nu.

(Ting som man egentlig burde smide ud, but you know...?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.