Melder mig lige herinde:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

ChatH

Hejsa Jeg melder mig lige her.. jeg er gravid for 3. gang, har dog kun gennemført en hel graviditet før.

Jeg har termin den 26. august.

Vi har i forvejen tvillingepiger på 3 år. så vi glæder os til en lille ny en, glæder mig til at følges med jer

Mange hilsner chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Risen

Chatarina skriver:

Hejsa Jeg melder mig lige her.. jeg er gravid for 3. gang, har dog kun gennemført en hel graviditet før.

Jeg har termin den 26. august.

Vi har i forvejen tvillingepiger på 3 år. så vi glæder os til en lille ny en, glæder mig til at følges med jer

Mange hilsner chatarina

Velkommen til Og tillykke med spiren , har du set om der kun er 1 spir? eller ? hehe..

Knus Maria

Anmeld

27. januar 2010

CamillaSoefelt

Ja velkommen til..;0)

Og mange gange tillykker med det.. Glæder mig da til og høre mere, og om der kun er en enkelt lille spunk inde i maven, eller måske to?

Knus fra Camilla 18+0

Anmeld

27. januar 2010

NoName

Velkommen til... og tillykke med spiret i mavsen.

Glæder mig også til at følges med dig...

Majken 14+0

Anmeld

28. januar 2010

Corn

Velkommen til...

MEget afhængighedsskabende site

Majken 17+6

Anmeld

28. januar 2010

ChatH

Tak for alle jeres hilsner Og ja vi har haft en tidlig scanning og en akut scanning igår, der er kun en Men det er også helt fint, det er bare et helvede at skulle ud og købe ny barnevogn og det hele

Glæder mig til at følges med jer.

Chatarina

Anmeld

28. januar 2010

hulubaloo

velkommen til, dejligt at høre at er ikke var nogle problemer. Kan se vi ligger tæt på terminsdato - indtil videre har jeg termin d 27/8 men ved en hel masse mere på mandag, hvor jeg skal til scanning.

uha jeg glæder mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.