Libero kasser- bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, er der nogen der ved om libero kasserne med bleer er ved at udgå i bilka?
Synes altid de plejer at have libero kasser, også selvom pampers er på bud. Men de sidste par uger jeg har været derude efter en libero kasse, har der kun været pampers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Moar'en

Det er ikke noget hørt de skulle være. Men jeg ved at når de har pampers på tilbud i Vejle er det kun dem de har i kasser, og når det er libero er det kun dem de har i kasser.

Anmeld

27. januar 2010

Louise mortil4

I Esbjerg har de også kun Pampers stående fremme i alle de lige uger og i alle de ulige uger har de kun Libero fremme, der er heller ikke tilbud på Libero kasserne i de uger hvor de har pampers på tilbus, så de ville nok være dyere hvis du endelig fandt en kasse med Libero. Prøv i næste uge.

Anmeld

27. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Synes aldrig jeg har set at de har fjernet alle libero kasser på én gang.
Og nu har jeg været derude i en del uger i træk, for er ved at rende tør, men jeg nægter altså at give 140,- for en pose..

Anmeld

27. januar 2010

Louise mortil4

Jeg har aldrig set begge slags kasser på samme tid hverken i Esbjerg, Kolding eller Vejle, hva for en bilka plejer du at handle i?

Du kan i fakta i denne uge får dem til 89.95, det er da 60 kr at spare

Anmeld

27. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

mortil4 skriver:

Jeg har aldrig set begge slags kasser på samme tid hverken i Esbjerg, Kolding eller Vejle, hva for en bilka plejer du at handle i?

Du kan i fakta i denne uge får dem til 89.95, det er da 60 kr at spare

tak Så må jeg afsted.. havde jo regnet med de snart fik kasser, derfor købte jeg dem ikke i Spar da de havde dem til den pris, og derfor købte jeg heller ikke Spar's egne bleer her i weekenden til 50,- da jeg helt bestemt mente de snart sku' få liberokasser igen.. Men nej.

Anmeld

27. januar 2010

LinLin

I Tilst/Århus er det Pampers den ene uge og Libero den anden - skiftevis året rundt nærmest! Aldrig samtidig...

Anmeld

27. januar 2010

Louise mortil4

Astrids-mor skriver:

tak Så må jeg afsted.. havde jo regnet med de snart fik kasser, derfor købte jeg dem ikke i Spar da de havde dem til den pris, og derfor købte jeg heller ikke Spar's egne bleer her i weekenden til 50,- da jeg helt bestemt mente de snart sku' få liberokasser igen.. Men nej.

du kan prøve at kigge på tilbudsugen.dk, under denne uges tilbud, der kan du finde de fleste tilbud. Bleer ligger under baby, den side bruger vi meget

Anmeld

28. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

super, takker. Må vidst lige i fakta... Og så lære at bruge den hjemme sidde -for det er da smart.

Louise -Astrid 25.03-09 <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.