Skod arbejde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Anonym trådstarter

Jeg har siden min datter blev født ønsket at komme på 30 timer på mit job frem for fuld tid.. Det var intet problem indtil min barsel var slut, men så kunne det pludseligt ikke lade sig gøre pga en masse forkellige ting. Da jeg gik fra her med barn nr 2 blev der åbnet op for at man igen kunne gå ned i tid og de har ansættelses stop så det skulle ikke blive noget bøvl - troede jeg!! Nu har min chef lige ringet, det kan ikke lade sig gøre mere, der var mange "gode" grunde til det så nu skal jeg tilbage på fuld tid.

Det er bare ikke i orden, føler det som personlig hets (selvom det nok ikke er det, vi er MANGE ansatte), vi har endda fået nye arbejdstider så nu får vi nye hver 6. uge og det er en computer der bestemmer så de bliver bare lagt mellem 8-20 og det er bare ikke foreneligt med 2 små børn

- eller som min chef før har sagt så brugte hun en barnepige den gang hendes børn var små, så jo det KAN hænge sammen men det VIL jeg ikke, det er ikke derfor jeg har fået børn!!

Øv, hvor er jeg ked af det, håber jeg kan finde noget andet inden jeg skal tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Joan ( Smallie )

Åhhh hvor kan jeg godt følge dig. Livet med arbejde og 2 små børn er ikke altid nemt.

Jeg har lige sagt mit arbejde op fordi vi ikke kan få det til at hænge sammen med arbejde. Manden arbejder sådan at han ikke rigtig kan bringe eller hente ungerne og ja når jeg så skal møde kl 5 så kan vi jo ikke få aflevet børnene og en barne pige ja jo det kunne vi da godt men så SKAL hun have bil for ungerne skal afleveres i hver sin by og med det det kommer til at koste os ja så kan jeg lige så godt gå hjemme.

Og nej jeg vil heller ikke sætte hele deres barndom til fordi jeg skal arbejde. Så vil jeg heller tjene det mindre og have det godt med mine børn. Åhh jeg syntes det er svært nogen gange.

Det er da også en rigtig flink chef du har dig, hun tager rigtig hensyn hva. Kan da godt være hun kunne få det til at hænge sammen da hendes unger var små men du protere( staves) jo nok anderledes.

Min chef var også grunden til jeg ikke kunne beholde mit arbejde, hun ville ikke flytte rundt på vagter, og så så hun en hurtig udvej til at komme af med mig uden at fyre mig.

Til dig og jeg håber du finder noget andet inden du skal starte igen

Anmeld

27. januar 2010

Anonym trådstarter

Det var da måske en mulighed, en sidste udvej.. Må jeg spørge hvor meget man får når man går hjemme? Kan man godt bare vælge det og så stadig få nogen penge udbetalt fra kommunen eller?

Er ikke så meget inde i den slags

Tak for svar

Anmeld

27. januar 2010

Joan ( Smallie )

Jeg får ikke karntene fordi jeg ikke har mulighed for at få passet mine børn og jeg har jo ikke lige en mand til at hjælpe mig med dem. Jeg ved ikke om det er sådan ved dig.

Men jeg får penge af fagforeningen og hvor meget det bliver ved jeg ikke endnu.

men du send mig en pb så kan vi snakke om det uden alle andre læser med.

Jeg har nogen ideer du kan prøve nemlig

Joan

Anmeld

27. januar 2010

Stumpen

Træls at de ikke tilgodeser dine ønsker, men derimod gør det endnu mere umuligt for dig -som jeg lige forstår det-

Krydser fingre for at du kan finde dig et 30 timers job inden endt barsel...

Mon din chef skulle arbejde til 20? og måske havde hun en mand der sluttede sin arbejdsdag kl 16, så han kunne hente unger...

Gruer selv for nu jeg skal ud at søge job, når hun kæresten arbejder i 3-holds-skift, men det vil jeg ikke spolere din tråd med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.