Jeg har siden min datter blev født ønsket at komme på 30 timer på mit job frem for fuld tid.. Det var intet problem indtil min barsel var slut, men så kunne det pludseligt ikke lade sig gøre pga en masse forkellige ting. Da jeg gik fra her med barn nr 2 blev der åbnet op for at man igen kunne gå ned i tid og de har ansættelses stop så det skulle ikke blive noget bøvl - troede jeg!! Nu har min chef lige ringet, det kan ikke lade sig gøre mere, der var mange "gode" grunde til det så nu skal jeg tilbage på fuld tid.
Det er bare ikke i orden, føler det som personlig hets (selvom det nok ikke er det, vi er MANGE ansatte), vi har endda fået nye arbejdstider så nu får vi nye hver 6. uge og det er en computer der bestemmer så de bliver bare lagt mellem 8-20 og det er bare ikke foreneligt med 2 små børn

- eller som min chef før har sagt så brugte hun en barnepige den gang hendes børn var små, så jo det KAN hænge sammen men det VIL jeg ikke, det er ikke derfor jeg har fået børn!!
Øv, hvor er jeg ked af det, håber jeg kan finde noget andet inden jeg skal tilbage..
Anmeld