Børn drikker gift i ulvetimen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Lone Jakobsen

Heidi. skriver:

Jeg siger jo heller ikke at dit barn vil gøre det.. jeg fortæller bare at det er en af de ting de hyppigst spiser..

jeg er sikker på at der er en stor risiko forbundet med det, og alt hvad de kan åbne står også højt oppe.....men tabsene står i køkkenskabet, hvor vi færdes allermest....og altså også der hvor ulvetimen netop foregår....så lige pt. har jeg ikke planer om at lave det om.

min yngste er så også kun ½ år, så der er lidt tid til at han vil ku finde frem til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

pipsen

Har faktisk været på skadestue i sidste uge med min dreng på 10 måneder, fordi han havde suttet på en opvasketabs  Vi bor oga. vandskade midlertidigt i sommerhus, hvor tingene bare ikke er indrettet helt til små børn. Heldigvis skete der ikke noget, opvasketabs er ifølge lægen så ildesmagende at de automatisk bliver spyttet ud og desuden er de basiske.. Men for pokker hvor blev jeg bange og hvor går det hurtigt. Jeg havde ryggen til i maks 2 minutter. Glæder mig meget til at komme hjem til vores eget børnesikrede hjem igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.