Jeanette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Rasmine

Jeg håber det er en fejl at du er væk?

Men ellers vil jeg sige at jeg sagtens kan forstå det hvis du trænger til en pause. Håber du vender stærkt tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Loggidut

enig bacon....helt enig...

aj det her må være en fejl...ik

Anmeld

26. januar 2010

Susan1978

poooh.. det virker helt spookey...

HVOR ER DUUUU

Anmeld

26. januar 2010

Lise

Kom tilbage...

Anmeld

26. januar 2010

Tikki

He he - det var egentligt fordi jeg er ved at søge job og i den forbindelse googlede jeg lige mig selv. Og der kom så lige et indlæg frem herfra, hvor man så videre kunne gå ind på min profil og læse om mig og om alle de indlæg, jeg havde skrevet......og det synes jeg måske ikke var så hensigtsmæssigt lige for en arbejdsgiver at se på  

Jeg forsøgte så at oprette en ny profil, men fandt så en anden løsning og hedder nu bare noget andet, der ikke så nemt kan spores

Så næ næ næ jeg smutter skam ikke lige sådan bare...heller ikke selvom jeg ligger underdrejet i øjeblikket

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Tikki skriver:

He he - det var egentligt fordi jeg er ved at søge job og i den forbindelse googlede jeg lige mig selv. Og der kom så lige et indlæg frem herfra, hvor man så videre kunne gå ind på min profil og læse om mig og om alle de indlæg, jeg havde skrevet......og det synes jeg måske ikke var så hensigtsmæssigt lige for en arbejdsgiver at se på  

Jeg forsøgte så at oprette en ny profil, men fandt så en anden løsning og hedder nu bare noget andet, der ikke så nemt kan spores

Så næ næ næ jeg smutter skam ikke lige sådan bare...heller ikke selvom jeg ligger underdrejet i øjeblikket

Haha, Tikki...

Søgte du på dit eget navn OG efternavn? -Eller hur fandt du frem til dig selv?

Håber da ikke man kan google mit brugernavn og finde ud af det er MIG!

Anmeld

26. januar 2010

Tikki

Mebach skriver:

Haha, Tikki...

Søgte du på dit eget navn OG efternavn? -Eller hur fandt du frem til dig selv?

Håber da ikke man kan google mit brugernavn og finde ud af det er MIG!

Ja, jeg søgte på mit fulde navn....men det var fordi jeg havde skrevet et indlæg vedr. facebook, hvor jeg skrev mit navn i...og så kunne man gå ind den vej. Så det er min fejl. Men Henrik kunne så bare slette indlægget og jeg kunne skifte brugernavn i stedet for at jeg slettede mig helt og oprettede mig igen.....men så langt tænker jeg jo ikke

Anmeld

26. januar 2010

BK

Jeg var filerme også ved at blive nervøs da jeg ikke kunne finde dig...

Anmeld

26. januar 2010

Tikki

I er bare så søde - hvor er det skønt. Henrik undrede sig også - anede slet ikke, der var så meget "styr" på mig  Det varmer da at være savnet.

Anmeld

26. januar 2010

Anja

Dejligt, at det blot var en navneændring, der var på spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.