mini86 skriver:
Hej de damer 
Jeg har for ca en uge siden skrevet mig op i helsingør boligselskab, har betalt kontigentet via min netbank og ringede til dem da der ca var gået 5 dage.. De kunne ikke finde mig i systemet endnu, nogle her inde der bor i en af afdelingerne de har?
Jeg ville nemlig gerne vide om hvor længe der kan gå før man får tilbudt en lejlighed og hvilken afdelinger der er bedre end andre?
Vil gerne starte nyt netværk op i en ny by, men kender desværre kun mine niecer og deres mor i helsingør. Nogle som er friske på at lære mig, min skønne datter og søde mand at kende? Altid rart at få nye venner 
Håber i kan hjælpe...
Kolde vinter gys fra Bente, Emma & Angel
Hvornår du bliver tilbudt en lejlighed kommer jo an på mange ting.
1) Hvor mange skal flytte ind/hvor stor skal lejligheden være
2) Hvor har du arbjede?
3) Bor du i forvejen i kommunen?
Som udgangspunkt, er der meget lang ventetid. Men jeg fik hurtigt en lejlighed (1-2 mdr) fordi jeg var enlig mor og havde arbejde i kommunen.
Mht afdelingerne, så hænger er der meget lang ventetid på de gode afdelinger. Jeg ville f.eks. gerne ha haft en lejlighed i Rønnebærhaven, men det kunne jeg godt glemme alt om. Jeg selv har boet på Vapnagård og Kingosvej. Af de to vil jeg hel klart anbefale Kingosvej (Afdeling Damvænget)
Held og lykke med bolig jagten
Anmeld