Reminder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Rasmine

Husker I at gøre Jer lækre for Jeres mænd/kærester, så de gider blive ved med at knalde JER, og ikke alle mulige andre?

-Hvad gør I?

-Hvorfor ikke?

Mette - nu med nybarberede ben og deslige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Hyner

Åhh ja, jeg gør da....

Mine ben er altid nybarberet samt de andre steder og har altid en lækker duft på. Nu efter jeg er kommet på halv tid kan jeg jo nå at komme i bad, smørre mig ind i creme og dufte dejligt samt hoppe i noget pænere tøj en arbejdsoverall..

Og hver dag når han kommer hjem, står jeg som regl i køkkenet, giver han mig et klap i nummeren og siger "fuck hvor er du dejlig" 

Jeg går dog aldrig med sminke medmindre vi skal noget i weekenderne, så jeg kan da godt finde på at klæ mig lidt lækkert og måske lidt udfordrende samt lidt krigsmaling på for hans og ikke mindst min selvværds skyld...

Krams Henriette - in love big time

Anmeld

26. januar 2010

ka li ja

jeg gør!!!

han påstår han er ligeglad, men jeg gør det nu for vores begges skyld

karina, med hår på benene, da jeg ikke ser ham de næste par dage

Anmeld

26. januar 2010

Monica

Må tilstå at jeg ikke er for god til det, men det er LIDT i orden når man er på barsel og har en baby der er vågen den halve nat ikk?? Vi er begge helt smadret hver dag. Men fortæller at vi elsker hinanden og håber på bedre nattesøvn...

Moni - med pels på benene... Men ordner det i morgen og gør mig lidt lækker

Anmeld

26. januar 2010

ka li ja

Monica skriver:

Må tilstå at jeg ikke er for god til det, men det er LIDT i orden når man er på barsel og har en baby der er vågen den halve nat ikk?? Vi er begge helt smadret hver dag. Men fortæller at vi elsker hinanden og håber på bedre nattesøvn...

Moni - med pels på benene... Men ordner det i morgen og gør mig lidt lækker

kan godt følge dig

men god ide i morgen det er godt vi har mædde til at reminde os om de ting vi til dagligt kan ta lidt for givet

Anmeld

26. januar 2010

..

Min mand tænder af uransagelige årsager på mig selv om jeg en søndag går rundt og ligner lort MEN

Nej Bacon, jeg husker det ikke nok og er ikke ret god til at gøre mig lækker for hans skyld.. Og helt ærligt, så kan jeg sq godt forstå hvis han tænder på andre sødere, kønnere og knap så harpe-agtige kvinder end mig

God tråd og jeg vil se om jeg ikke lige kan tage mig sammen..

Anmeld

26. januar 2010

Nadi

Selvfølgelig

Selvom han siger han synes jeg er lækker selv med morgenhår og i joggingbukser.

Jeg shaver diverse steder, bruger make-up, tager lækkert tøj på, giver ham komplimenter og giver ham god sex

Anmeld

26. januar 2010

Tynen

Nej tak - Tror jeg tager en fridag idag.. Er mættet

Trine - Der, knald eller ej, altid alligevel har makeup på

Anmeld

26. januar 2010

ivfmarie

Jep.. jeg tænker meget over det - men det er for min egen skyld. Casper forguder mig uanset hvor lodden jeg er!! Men JEG synes at jeg er klam hvis ikke det hele er top-tunet!

Jeg lover dig for at min mand ikke knalder andre... Han får alt hvad han drømmer om, og lidt til

Marie - der heller ikke mangler noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.