hvornår er man for gammel til behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

millesofie

hej jeg har et spørgsmål til panelet

er der nogen af jer som ved hvornår man er for gammel til at blive insemineret her hjemme ? altså hvis man selv betaler det hele..

Min forældre er begge 46 og har fået lidt rugekuller hvilket jeg udenmærket kan forstå, min mor er ikke i overgangs alderen og lægen siger at det vil være længe før den kommer, men min far er inpotent.

så er det jo kun fersilitets klinikkerne der kan hjælpe

Håber i har lidt viden at dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

oo

jeg ved det ikke, men jeg forestiller mig, at så længe man selv er fertil, så kan man få hjælp

Anmeld

26. januar 2010

pussekat

millesofie skriver:

hej jeg har et spørgsmål til panelet

er der nogen af jer som ved hvornår man er for gammel til at blive insemineret her hjemme ? altså hvis man selv betaler det hele..

Min forældre er begge 46 og har fået lidt rugekuller hvilket jeg udenmærket kan forstå, min mor er ikke i overgangs alderen og lægen siger at det vil være længe før den kommer, men min far er inpotent.

så er det jo kun fersilitets klinikkerne der kan hjælpe

Håber i har lidt viden at dele

hejsa

de kan ikke få hjælp på  fersilitets klinikkerne i det off der må man ikke være mere en 41 år og jeg her høre man ikke være over 45 år i det pravit klinkkerne så jeg tro de skal til udland for tro ikke de kan her hjem

Anmeld

26. januar 2010

Mutti2B

Desvære for dine forældre siger lovgivningen at der ikke må foretages fertilitetsbehandling hvis kvinden er fyldt 46 år. Der er ingen aldersgrænse for manden. De offentlige fertilitetsklinikker behandler ikke par hvor kvinden er fyldt 40 år.

Men jeg ved ikke hvordan det er i udlandet. Det var måske en mulighed for dem. Jeg ønsker dine forældre al held og lykke

Anmeld

27. januar 2010

millesofie

mange tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.