MD scanning på Hvidovre Hospital - Pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.825 visninger
9 svar
1 synes godt om
26. januar 2010

Low

Hej, jeg skal ind på Hvidovre Hospital her om et par timer og have en MD channing og så ville jeg høre om der er nogle her som ved om det koster noget at få 4 billeder med hjem? Og hvis det gør hvad prisen så er?

Jeg fik min NF scanning på Rigshospitalet og der kostede det vist 60kr for 2 billeder eller sådan noget.

20+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Koen.

Nu er jeg godt nok fra jylland.. På esbjerg sygehus giver jeg 25,- pr. billede.. men det er nok forskeligt

Tanja 28 + 2

Anmeld

26. januar 2010

AWO

Til min MD scanning på Hvidovre fik jeg to billeder med, helt gratis. Er det vigtigt, at det er 4 billeder? For så kan du jo evt. spørge JM/ sygeplejersken, om det kan lade sig gøre.

Anmeld

26. januar 2010

Low

Anke skriver:

Til min MD scanning på Hvidovre fik jeg to billeder med, helt gratis. Er det vigtigt, at det er 4 billeder? For så kan du jo evt. spørge JM/ sygeplejersken, om det kan lade sig gøre.

Det er fordi faren og jeg er ikke sammen så han skal have et, hans mor skal have et, min mor skal have et og jeg skal have et hehe

Anmeld

26. januar 2010

Risen

Low skriver:

Det er fordi faren og jeg er ikke sammen så han skal have et, hans mor skal have et, min mor skal have et og jeg skal have et hehe

Kender det godt når hele familien vil have nogle.. Men kan du ikke bare kopirere dem  ?.. Synes det er rigtigt fint alligevel, og folk var stadig glade da de fik en kopi..

Anmeld

26. januar 2010

BinaMor

jeg troede det var gratis det var det da med gabriellas md. godt nok på holstebro

Anmeld

26. januar 2010

lillemunk

Jeg bliver jo scannet hver 14 dag på Næstved sygehus og har vil godt 25 scannings billeder liggende og jeg betaler ikke en krone, så det må være forskelligt fra sted til sted.

Anmeld

26. januar 2010

Phoenix

Da jeg var til NF på glostrup mener jeg det kostede 30 kr for 2 billeder...

4 billeder kostede vist 50 kr, men det er jo forskelligt fra sted til sted....

Anmeld

26. januar 2010

Low

Nu er jeg kommet tilbage.. og damen fortalte at det var forskelligt fra sygehus til sygehus og hos dem var det ikke en service man betale for(det var ikke en normal service som hos andre) men at hun sagtens kunne printe nogle billeder ud til os og det kostede ikke noget..

Jeg venter mig en sund og rask dreng

Anmeld

26. januar 2010

Liljesilas

Low skriver:

Nu er jeg kommet tilbage.. og damen fortalte at det var forskelligt fra sygehus til sygehus og hos dem var det ikke en service man betale for(det var ikke en normal service som hos andre) men at hun sagtens kunne printe nogle billeder ud til os og det kostede ikke noget..

Jeg venter mig en sund og rask dreng

Jeg vil bare lige ønske dig tillykke med drengen Puha jeg glæder mig til jeg skal til MD om 3 dage... Håber det var en stor oplevelse.

Hilsen Maya (uge 20)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.