Er der plads til mig herinde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Faith

Hejsa. Lige en "lille" præsentation:

Jeg hedder Mia og er 28 år. Min mand og jeg har været i fertilitetsbehandling i 2,5 år og har snart prøvet lidt af hvert. Vi startede med 2 IVF forsøg uden held. Mine æg går simpelthen til så snart de befrugtes. Så prøvede vi med donorsæd, selvom de ikke mistænkte at min mands sæd fejler noget, også uden held. Så prøvede vi donoræg hvor der endelig var gevinst: Jeg fik sat 2 flotte æg tilbage, men testede desværre negativ. Men her kommer miraklet: Jeg er 11+3 uger henne med enæggede tvillinger efter endnu et forsøg med donoræg! Jeg fik sat 2 æg tilbage hvoraf det ene gik til, men det andet delte sig altså så til enæggede tvillinger.

Jeg ved godt at jeg måske ikke helt hører til i dette forum i og med at jeg jo rent faktisk er i lykkelige omstændigheder, men vi har gennemgået så utrolig meget med hensyn til fertilitetsbehandling, og måske kan jeg svare på nogle spørgsmål herinde. Hilsen Mia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

oo

Hej Mia!

der er ALTID plads til en ekspert mere herinde og vi ELSKER solskinshistorier så rigtig meget velkommen til!!

hilsen Trine  (min historie står på min profil )

Anmeld

26. januar 2010

MM1987

Der er altid plads til succes historie...og bestemt også til at svare på spørgsmål...jeg synes i hvert fald det er dejligt...

Lidt om mig:

Vi startede i behandling i december, hvor jeg kun blev stimuleret til en ægløsning, og så prøvede vi selv, der var desværre ikke gevinst...

Så var det meningen jeg skulle insemineres, men jeg blev overstimuleret og det blev konverteret til en IVF...jeg tror desværre mens er på vej da det crinone der kommer ud er lyserødt - havde ellers lige troet den var der...

KÆMPE TILLYKKE med tvillingerne...

Anmeld

26. januar 2010

Miamaja

JA, der er plads til alle der interesserer sig for babyer og born

Anmeld

26. januar 2010

oo

Miamaja skriver:

JA, der er plads til alle der interesserer sig for babyer og born

tror hun mente i dette forum (barnløshedsbehandling) selvom hun var blevet gravid

Anmeld

26. januar 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

tror hun mente i dette forum (barnløshedsbehandling) selvom hun var blevet gravid

Tak tjuhl. ups, jeg laeste ikke det hele igennem. men velkommen til

Anmeld

26. januar 2010

Mka

stort tillykke og velkommen her inde..

Anmeld

26. januar 2010

håber snart det er os

velkommen til

kæmpe tillykke med gravititeten

jeg skal snart i gang med ivf så det kan godt være jeg gerne vil høre lidt mere og har nogen spørgsmål

knuzzz

Anmeld

26. januar 2010

Faith

Tak til jer allesammen

Vil meget gerne svare på alle de spørgsmål jeg overhovedet kan. Bare spørg løs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.