(februar) Endelig lykkes det-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Diana...

at få filmet Lucas når han går  Han er så svær at filme og tage billeder af få hvis han ser kameraet så bliver han så ivrige efter det at han vælter hurtigt når han går eller det bliver total mærkelige billeder af ham hi hi.

Nå men her er den så.

http://www.youtube.com/watch?v=FnHEiXlylao

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Mca<3

Ihh han er så dygtig den store dreng

Anmeld

25. januar 2010

Muffinmus

Ha ha, hvor er han sød i sin dragt:-)

Og han ligner Tor præcis på den der stavrende måde:-) Hun falder bare ikke helt sådan

Men tit holder hun bare op med at gå for at finde balancen igen og så starte forfra, eller også sætter hun hænderne i gulvet for lige at slappe afMen max 12 skridt er det blevet til i træk, så forsvinder balancen fuldstændigt...

Sjovt som de ligner små dværge når de er så små og går.

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

MariaE skriver:

Ha ha, hvor er han sød i sin dragt:-)

Og han ligner Tor præcis på den der stavrende måde:-) Hun falder bare ikke helt sådan

Men tit holder hun bare op med at gå for at finde balancen igen og så starte forfra, eller også sætter hun hænderne i gulvet for lige at slappe afMen max 12 skridt er det blevet til i træk, så forsvinder balancen fuldstændigt...

Sjovt som de ligner små dværge når de er så små og går.

Ha ha ja det ser mega sødt ud små pingviner. Lucas går rigtig flot nu og det kommet her hen over weekenden han DP sagde i dag da vi hentet ham at han næsten kun havet gået der nede idag så det bare gået stærkt her i weekenden. Men når han bare vil have noget går det sgu lige lidt får stærkt og så mister han balancen som her hvor han vil have kameraet  

Men det ser bare så hammer sødt ud med de der stive ben og armene strægt helt ud. De er sgu blevet så store de små. 

Anmeld

25. januar 2010

MoarViborg

Årrhh!! Hvor er han bare sød og dygtig!! Glæder mig til at Maya begynder at stavre rundt! Hun fræser rundt med sine gåvogne, men står ikke selv endnu

Anmeld

26. januar 2010

Misjelle

Hvor er han bare dygtig og så nusser

Anmeld

26. januar 2010

Muffinmus

Ja, det er helt det samme her. Kamraet er det sjoveste og hun arar også afsted hen til det. Og mor...men ikke nemt at fimle hende og samtid passe lidt på hende jo. Har jo filmet det for 3 uger siden da hun gik, men ikke siden, som dig har jeg svært ved at kunne gøre det uden at hun nærmest kaster sig over mig.

Tror også det gør meget at være i DP m,ed større unger, for med Tor er det også bare gået super stærkt de sidste 5 dage.... hun står også bare og klapper og danser af glæde tit, så tror at hun bliver stimuleret godt i dp:-)

Anmeld

26. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nøj, hvor er han bare sød og dygtig   De er lige pludselig stå store når de begynder, at gå selv

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

MariaE skriver:

Ja, det er helt det samme her. Kamraet er det sjoveste og hun arar også afsted hen til det. Og mor...men ikke nemt at fimle hende og samtid passe lidt på hende jo. Har jo filmet det for 3 uger siden da hun gik, men ikke siden, som dig har jeg svært ved at kunne gøre det uden at hun nærmest kaster sig over mig.

Tror også det gør meget at være i DP m,ed større unger, for med Tor er det også bare gået super stærkt de sidste 5 dage.... hun står også bare og klapper og danser af glæde tit, så tror at hun bliver stimuleret godt i dp:-)

Ja det sgu skægt de har det sådan med kameraet 

Ja nemlig der er sgu stor forskel på dem hjemme og i DP. 

Men det er sgu bare så sødt selv om jeg tror jeg kommer til at savne min lille kravletrol  Det ser jo os bare mega sødt ud.

Og mega fedt profil billed du har  Så kan man da ikke andet end at smile 

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Nøj, hvor er han bare sød og dygtig   De er lige pludselig stå store når de begynder, at gå selv

Ja meget store så de bare ikke babyer mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.