HSG resultat:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ALTING ER SOM DET SKAL VÆRE!!!! JUBIIII!!! Så nu afventer vi svar på 2 sædprøve, og så skal jeg lige en tur op til min Gyn d. 4 og henvises videre

Weeee!! Håber jeg bliver gravid nu, hvor jeg er blevet skyllet igennem. Kan jo være det har hjulpet selv om alt så fint ud.

Baby til os nu!!! TAK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

oo

ih hvor er det skønt! hvordan var det at få lavet HSG'en? gjorde det naller eller var det okay??

jeg har ikke fået den lavet og går lidt og tænker om det mon er manglende passage der er skyld i vores barnløshed

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Hvor skønt at alting ser ud som det skal, det er altid en dejlig besked at få. Så må vi krydser fingre for at det var det der skulle til for jer og om ikke andet at iui er vejen frem for jer

Anmeld

25. januar 2010

Sofiekdk skriver:

Hvor skønt at alting ser ud som det skal, det er altid en dejlig besked at få. Så må vi krydser fingre for at det var det der skulle til for jer og om ikke andet at iui er vejen frem for jer

Tak Sofie. Hvordan er det gået med dig i dag? Knus.

Anmeld

25. januar 2010

Tjuhl skriver:

ih hvor er det skønt! hvordan var det at få lavet HSG'en? gjorde det naller eller var det okay??

jeg har ikke fået den lavet og går lidt og tænker om det mon er manglende passage der er skyld i vores barnløshed

Det er lidt ubehageligt, lidt ala mens. smerter og niv og trykken, men til at overleve. Vil råde til at tage lidt smertestillende en halv times tid forinden. Synes det kunne være en god mulighed for dig, at blive tjekket for æggelderpassage.  Hvordan kan det være, at du ikke er blevet det endnu? Det undrer mig egentligt hvis i er igang. Min Gyn. ville slet ikke sende mig videre inden HSG

Anmeld

25. januar 2010

oo

Alexis skriver:

Det er lidt ubehageligt, lidt ala mens. smerter og niv og trykken, men til at overleve. Vil råde til at tage lidt smertestillende en halv times tid forinden. Synes det kunne være en god mulighed for dig, at blive tjekket for æggelderpassage.  Hvordan kan det være, at du ikke er blevet det endnu? Det undrer mig egentligt hvis i er igang. Min Gyn. ville slet ikke sende mig videre inden HSG

det undrer faktisk også mig efter at jeg har læst at I allesammen har fået det lavet. jeg tror måske min fertilitetslæge bare har gået ud fra, at jeg har fået det lavet eller noget. jeg har sendt hende en mail om at jeg ikke har og om vi evt skulle få det lavet inden vi går videre til IVF.

tak for råd om smertestillende - det er så super at man kan spørge jer herinde om ALT

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Ja der er ikke sket det jeg gerne ville ihvertfald Fik en negativ test imorges, men ingen tegn på mens endnu. Tror dog der er større chance for at mens kommer imorgen eller onsdag end at min test pludselig bliver positiv

Bliver helt vildt spændende d. 4 når i kommer videre i systemet ... er du spændt på at komme igang med iui?!

Anmeld

25. januar 2010

mini1977

Stort tillykke med en veloverstået undersøgelse og det gode resultat

Efter jeg fik lavet undersøgelsen var jeg både lettet og rigtig glad for et godt resultat - jeg håber, at de nu gennemskyllede æggeledere hjælper til med en snarlig graviditet - alle fingre er  

Anmeld

25. januar 2010

FruEllingsen

dejligt at alt var som det skulle være.

Håber at der snart kommer en baby til jer

Anmeld

25. januar 2010

Tak allesammen. Skønt med alle de søde hilsner og krydsede fingre. Det betyder meget når man bare går og venter... Kæmpe krammer til jer allesammen

Jeg håber så inderligt, at det lykkes for os i denne cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.