Kontrolscanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

mini1977

Jeg har her til eftermiddag været til kontrolscanning på klinikken, og efter at have taget Gonal-F i 4 dage, så viste scanningen en meget fin og tyk livmoderslimhinde og ihvertfald 1 modent æg  

Så nu er planen at jeg skal tage ægløsningssprøjten onsdag morgen og torsdag eftermiddag skal jeg insemineres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

oo

ih hvor er det spændende!!!

Anmeld

25. januar 2010

MM1987

Dejligt....

Held og lykke på torsdag...

for det ender ud i en graviditet...

Anmeld

25. januar 2010

memuffin

skønt....

1 æg er jo nok...

håber og  for 2 streger..

jannie

Anmeld

25. januar 2010

Vial

Held og lykke med et.

Ja, et æg er i hvert fald nok.

Jeg havde to, da jeg skulle insemineres, og er nu gravid med toæggede tvillinger - så nøjes du bare med et æg

for et positivt resultat

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Hvor dejligt at alting går som det skal og 1 æg er jo mere end rigeligt til at producere en dejlig lille baby

Krydser fingre for at det ender ud i en graviditet, synes eftesom der er en del der er heldige ved iui, så mon ikke du kan hoppe med på listen

Anmeld

25. januar 2010

Mka

ihhh hvor lyder det dejligt

Anmeld

25. januar 2010

mini1977

Tusind tak for alle jeres krydsede fingre  Det er dejligt med jeres støtte

Jeg er lidt mere afslappet omkring behandlingen denne gang, hvilket jeg tror har noget at gøre med, at nu kender jeg forløbet fra de første 2 gange og jeg ved, at vi bliver sendt videre til IVF, hvis denne gang heller ikke lykkedes - det lyder nok underligt, men visheden om at det videre forløb er fastlagt giver en ro, selvom jeg selvfølgelig håber på, at IVF ikke bliver nødvendigt  

Anmeld

25. januar 2010

FruEllingsen

krydser alt hvad jeg kan for at det går godt, og at i ender ud med 2 streger.

Det er da dejligt at der er et forløb lagt fast, men håber slet ikke det kommer der til. håber 3 gang er lykkens gang for jer

Masse positive tanker her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.