Så skal vi på weekend ophold!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Hyner

Jepper det er lige det vi skal...

Michael har fået et ophold fordi han skiftede til nykredit bank... Og det er jeg da yderst tilfreds med.... Så nu har vi bestilt en tur til fynsland weekenden i uge 8... Nøj det bliver lækkert, bare ham og jeg uden Emma eller vovhund, bare os helt alene.... MUMS!!!

Krams Henriette -der allerede kan se levende billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Nadi

Uh skønno!!

Dennis fik også et gavekort i julegave af sin arbejdsplads, glæder mig også bare til vi skal afsted.

Så skal I rigtig pleje og nusse om hinanden  
Fyn er da nu heller ikke så tosset et sted at ta hen, det kan da være man skulle tjekke om der er et hotel på Fyn med i pakken.

Anmeld

25. januar 2010

Hyner

Nadi skriver:

Uh skønno!!

Dennis fik også et gavekort i julegave af sin arbejdsplads, glæder mig også bare til vi skal afsted.

Så skal I rigtig pleje og nusse om hinanden  
Fyn er da nu heller ikke så tosset et sted at ta hen, det kan da være man skulle tjekke om der er et hotel på Fyn med i pakken.

Fyn er bare et af de mest naturskønne områder her i dk... Jeg er fuldstændigt forlibt i den ø... Så ja jeg glæææder mig totalt vildt....

Åhh alt det sex.... Øhh jeg mener fred og ro

Anmeld

25. januar 2010

..

Hvor lækkert for jer.. Hvor på fyn skal I hen - måske jeg lige kan komme med et par "staldtips" til hvor der er værd at spise eller ting der er værd at se - med mindre I bare skal være på værelset hele tiden 

Anmeld

25. januar 2010

Tynen

Feeeeedt!!
Fårk, jeg er misundelig!

Glæder mig selv til vi kan få begge unger passet engang.
Nyd det mens I har roen

Anmeld

25. januar 2010

Lulle25

Ej hvor skønt.

Er helt enig med Tynen for misundelig er da lige hvad jeg er.Nøj det kunne være skønt at blive forkælet på en weekend tur med manden

Anmeld

26. januar 2010

Hyner

Macrolf skriver:

Hvor lækkert for jer.. Hvor på fyn skal I hen - måske jeg lige kan komme med et par "staldtips" til hvor der er værd at spise eller ting der er værd at se - med mindre I bare skal være på værelset hele tiden 

Vi skal til Glamsbjerg og vi har ikke rigtig nogle planer andet end at slappe af og gå en masse ture... Så kom du bare med nogle gode spisesteder eller andet godt...

Knusser

Anmeld

26. januar 2010

..

Hyner skriver:

Vi skal til Glamsbjerg og vi har ikke rigtig nogle planer andet end at slappe af og gå en masse ture... Så kom du bare med nogle gode spisesteder eller andet godt...

Knusser

Glamsbjerg.. Lige der er jeg godt nok ikke så kendt.. Men det ligger ikke langt fra Odense og der er der jo en super hyggelig zoo (kan faktisk være meget hyggeligt og romantisk uden unger) og der er masser af gode spisesteder. Er I til sushi kan jeg klart anbefale barsushi (www.barsushi.dk) hvis I vil tage maden med eller Goma hvis I vil spise derinde. Er i til Mexicansk er der enten Mona Rosa i vintapperstræde eller tortillia flats. I vintapperstræde er der også cafe Olivia som er super god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.