Jeg har tabt 1,8 kg. på 2 uger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Sujan

Ja så har jeg tabt 1,8 kg. jeg træner 3 gange om ugen og bruger madlog.dk til at holde øje med hvad jeg putter i munden. Jeg har ikke levet vildt sundt. bare mere sådan noget med at springe den sidste potion mad over. Spist masser af frugt når jeg var små-sulten. droppet sodavand (drikker dog saftevand ind imellem) og jeg kan mærke jeg stiller og roligt trapper ned på alt det usunde. Før når jeg skulle med toget hjem fra arbejde kunne jeg snildt købe lidt chokolade med til turen. Har jeg kun gjort en gang og det var mørk chokolade og spiste kun lidt af det. Så er jeg begyndt at spise morgenmad inden jeg tager hjemmefra. (var jeg rigtig dårlig til førhen) havregryn, yoghurt eller frugt.

Så nu er jeg bare glad. Nu er jeg godt i gang. Så skal det ikke komme på igen. (skal godt nok have lidt fed aftensmad i dag, men så må jeg nøjes med 1 potion)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Honningblomst

Hvor er du sej...SÅDAN... fortsat god vinde...

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

ja det er super super flot

jeg har også lige tabt 3,6 på to uger men jeg bruger bare DDV. så nu skal jeg ind og vejes igen i morgen, så glæder mig til at se hvad der sker   det er dejligt og komme af med de kg. fra graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.