Brænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Lulle25

For nogle år sidenvar min store pige syg, hun var ca 3 år, og imens jeg var hjemme med hende var der et hus på vores vej der brændte, det er bygget op igen. I dag er min store pige syg igen og nu er der sgu et andet hus der brænder, der holder 3 brandbiler og kæmper mod ilden, de har snart kæmpet en time og har ikke styr på det.Hvor er det forfærdeligt for vores genboer.

Kh Louise- Nu i chok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Anne85

Lulle25 skriver:

For nogle år sidenvar min store pige syg, hun var ca 3 år, og imens jeg var hjemme med hende var der et hus på vores vej der brændte, det er bygget op igen. I dag er min store pige syg igen og nu er der sgu et andet hus der brænder, der holder 3 brandbiler og kæmper mod ilden, de har snart kæmpet en time og har ikke styr på det.Hvor er det forfærdeligt for vores genboer.

Kh Louise- Nu i chok

Ej shit... i Hylkedalsparken?? Kan godt huske da det første hus brændte

Anmeld

25. januar 2010

Lulle25

Anne85 skriver:

Ej shit... i Hylkedalsparken?? Kan godt huske da det første hus brændte

Ja jeg kan godt huske det, det er jo det jeg skriver.

Kan ikke rigtig se for alle de brandbiler så ved ikke hvordan det ser ud, men der er meget røg endnu. Håber ikke det er så slemt som sidste gang?

Anmeld

25. januar 2010

Nadi

Nej chok! Hvor ubehageligt, tænk at det lige skal falde sammen, så begynder det altså at blive lidt kweepy

Anmeld

25. januar 2010

Tynen

Spooky!

Tænk, hvor frygtelig det må være at miste alt i en brand!
Føler virkelig med dem.

Anmeld

25. januar 2010

Lulle25

Har endnu ikke været ovre og se hvordan det står til, så jeg kan se fra vores vindue at huset står endnu, men brandfolkene var her i ca 3 timer.

Jeg kunne ikke lide at gå derover fordi alle mennesker går jo hen og kigger, der var sågar 3 biler der kørte efter brandbilerne bare for at se hvad der skete i området, så er man altså nysgerrig, og synes det er så synd for de mennesker at jeg ikke kan lide at være nysgerrig på deres bekostning pt.

Kh Louise-som bare synes nogen folk er nysgerrige på de helt forkerte tidspunkter

Anmeld

25. januar 2010

Loggidut

nu finder du dælme vitaminerne frem til dine unger...det der går bare ikke!

uh hvor uhyggeligt

Anmeld

26. januar 2010

Lulle25

Så er der update. Det brændte i deres garage hvor der nu står en udbrændt bil og en udbrændt veteran bil og et hav af ting og sager, men huset ser ikke skadet ud så heldigvis for det. Og der kom jo heldigvis ingen mennesker til skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.