Phillip??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

BellaT

Klock skriver:

Altså ikke for noget, men BellaT's søn hedder altså Philip, og han er da køn og ser også rigtig sød ud...

He He, tusind tak, Klock! Han er nemlig både køn og sød og sjov. Det synes moar og en masse andre ihvertfald.

Og Kristina V, det er IKKE det nye Brian-navn. Det er Patrick der er det. Tværtimod er det et navn som ikke er så brugt (endnu ihvertfald), så han kommer ikke til at hedde Phillip V i klassen eller børnehaven.

Kan godt lide du staver det med to l'er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Lulle25

BellaT skriver:

He He, tusind tak, Klock! Han er nemlig både køn og sød og sjov. Det synes moar og en masse andre ihvertfald.

Og Kristina V, det er IKKE det nye Brian-navn. Det er Patrick der er det. Tværtimod er det et navn som ikke er så brugt (endnu ihvertfald), så han kommer ikke til at hedde Phillip V i klassen eller børnehaven.

Kan godt lide du staver det med to l'er..

Ja han er nu sød og køn din søn det kan jeg godt se. Men kender du ikke det når man kender nogen der har et bestemt navn,så er det svært lige og slippe dem i tankerne når man høre navnet. Ville ikke træde dig over tæerne

Det jeg mente var at jeg kender 2 Phillipper der begge er Brian agtige,men har ikke sagt det er det nye Brian navn,for det vil altid være Brian Det var bare lige det nemmeste at forklare på den måde.

Og undskyld til alle dem også der kender søde babyer, drenge og mænd der hedder Brian for der er selvfølgelig også søde Brianer derude

Kh Louise

Anmeld

25. januar 2010

BellaT

Lulle25 skriver:

Ja han er nu sød og køn din søn det kan jeg godt se. Men kender du ikke det når man kender nogen der har et bestemt navn,så er det svært lige og slippe dem i tankerne når man høre navnet. Ville ikke træde dig over tæerne

Det jeg mente var at jeg kender 2 Phillipper der begge er Brian agtige,men har ikke sagt det er det nye Brian navn,for det vil altid være Brian Det var bare lige det nemmeste at forklare på den måde.

Og undskyld til alle dem også der kender søde babyer, drenge og mænd der hedder Brian for der er selvfølgelig også søde Brianer derude

Kh Louise

Jo, kender det godt. Og tak. Og du har overhovedet ikke trådt mig over tæerne. Jeg har vidst lige siden jeg var barn at min dreng skulle hedde Phillip. Jeg har så heldigvis igennem hele mit liv aldrig mødt en Phillip før min egen Phillip. Så er ikke blevet påvirket af noget.

Og jeg ville bare lige fortælle Kristina at det altså ikke er et "Brian-navn". Min mor som er gammel pladsanvisningsdame har aldrig mødt en Phillip som var en rod, men derimod masser af Patrick'er.

Men jo, jeg har det på samme måde med nogle navne. Så forstår dig udmærket.

Anmeld

25. januar 2010

Loggidut

Kristina V skriver:

Hej piger..

Manden og jeg snakkede igår om lidt drengenavne..

Phillip... Det da sødt..

Karoline og Phillip

/Kristina, som snart er MEGET træt af sygdom...

Det hedder min nevø!

og det navn er da lækkert...kan godt forstå du kan lide det...for det kan jeg oz!

Anmeld

26. januar 2010

sbs78

Kristina V skriver:

Hej piger..

Manden og jeg snakkede igår om lidt drengenavne..

Phillip... Det da sødt..

Karoline og Phillip

/Kristina, som snart er MEGET træt af sygdom...

Det navn kan jeg også godt lide  

Anmeld

26. januar 2010

Kristina V

sbs78 skriver:

Det navn kan jeg også godt lide  

Det godt søde

Synes faktisk det er lidt svært for der er mange jeg godt kan li..

Konrad er jeg helt vild med men der er jo lige Daniel-problemet..

Ellers Kristian, Alexander, Kasper, Sebastian, Bertram og Oscar er vi ret enige om..

Men tror det er Phillip som står øverst..

Anmeld

26. januar 2010

Kristina V

Nu fandt vi jo først navnet Karoline da hun blev født (vi viste ikke kønnet), men fortalte i det til folk jer som viste navnet inden??

Tænker bare hva hvis det nu er en grim unge, og navnet Phillip slet ikk passer til ham.. Så er det jo fesen hvis folk har lavet en masse til lille Phillip..

Anmeld

26. januar 2010

sbs78

Kristina V skriver:

Nu fandt vi jo først navnet Karoline da hun blev født (vi viste ikke kønnet), men fortalte i det til folk jer som viste navnet inden??

Tænker bare hva hvis det nu er en grim unge, og navnet Phillip slet ikk passer til ham.. Så er det jo fesen hvis folk har lavet en masse til lille Phillip..

Vi har også fundet navnene på begge piger inden de blev født. Og da de først var ude, kunne de ikke hedde anden end det vi havde valgt

Anmeld

26. januar 2010

Anne85

Han skal da hedde Kristian :-) herhjemme var Oscar og Sebastian også på drengelisten :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.