årsdag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Tessa85

:) så har herren og jeg været sammen i et år, tiden flyver bare afsted, det er slet ikk til at forstå der allerede er gået 1år siden vi begyndte, det er super skønt og dejligt at vi stadig har det som nogle der først lige er begyndt sammen,
og bare igår da jeg kom hjem efter at ha hentet min datter fra dagpleje tog han fat i mig og trak mig ind til sig og sagde han havde savnet mig i dag:) det er da herligt, så blir man da lidt glad og varm inden i(L) nå men ville da bare lige dele min super dag med jer;)

(H) her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Tynen

Ihh, tillykke med årsdagen :)
Det er da dejligt når man runder en milepæl!

Nyd dagen og det vejr!

Trine

Anmeld

9. maj 2008

Pia.

Skønt og stort tillykke med 1 års dagen.... - lyder som om I har det rigitig godt sammen... - der er også 6 år til 7 års krisen *GG* - ej det var bare pjat, syntes bare altid man høre om kriser i parforhold omkrng de 7 år :)...

Knus Pia - som lige har fejret 10 års dag i marts med min mand og 10 års bryllups dag til nov - det er vildt tiden går så hurtigt... jeg var 19 år da jeg forelskede mig i min mand og nok ikke regnet med jeg skulle sidde her 10 år efter og være mor til hans (vores) 3 børn... (L)

Anmeld

9. maj 2008

Mathilde

Et stort tillykke herfra:)

Hvor er det dejligt at i stadig har det sådan efter et år:)) Det var også rigtig sødt det han gjorde. Det er dejligt at føle sig savnet og tænkt på.
Bare det var mig;)

Ja ha en rigtig god dag og nyd vejret:)

Anmeld

9. maj 2008

Kvindemin

Tillykke tillykke, hvor er det dog dejligt :)

Mange knuser

Anmeld

9. maj 2008

SaNiNa

Hvor er det bare skøn at blive versat....

Stort tillykke med årsdagen...

(H)

Anmeld

9. maj 2008

MorCamilla

Stort TILLYKKE her fra.. Jeg håber at I fåe en god og hyggelig dag... :) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.