Kære allesammen,
Hvad ville I tænke og hvordan ville I reagere hvis I holdt børnefødselsdag og der var en af drengene fra børnehaven eller fra klassen der kom iført hvid skjorte, slips og sort blaserjakke???
Grunden til at jeg spørger er, at vores den store dreng (næsten 6 år) insistere på at have det tøj på når der er fødselsdag. Der er ingen andre i han børnehave der har sådan noget tøj. (og faktisk er der heller ikke nogen i familien der bruger slips og jakke til fødsesldag, men mindre der er stor rund fødselsdag).
Det betyder meget for vores dreng at have det på, men han skal starte i skole efter sommerferien og vi er lidt bekrymret for hvordan andre vil opfatte ham hvis han møder op i sådan noget tøj. Vi vil jo nødig havde at han skal blive drillet med det. Derfor overvejer vi at forbyde ham at gå med det.
Hvad ville I gøre?
P.s: Det skal lige siges, at vi har købt tøjet til ham fordi min mands søster skulle giftes, og på et tidspunkt var der snak om at vores drenge måske skulle være brudesvende, og da de så havde tøjet på tilbud i H&M, så sprang jeg til og købte nogle jakker.
Anmeld