Tøj til børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Mumto3

Kære allesammen,

Hvad ville I tænke og hvordan ville I reagere hvis I holdt børnefødselsdag og der var en af drengene fra børnehaven eller fra klassen der kom iført hvid skjorte, slips og sort blaserjakke???

Grunden til at jeg spørger er, at vores den store dreng (næsten 6 år) insistere på at have det tøj på når der er fødselsdag. Der er ingen andre i han børnehave der har sådan noget tøj. (og faktisk er der heller ikke nogen i familien der bruger slips og jakke til fødsesldag, men mindre der er stor rund fødselsdag).

Det betyder meget for vores dreng at have det på, men han skal starte i skole efter sommerferien og vi er lidt bekrymret for hvordan andre vil opfatte ham hvis han møder op i sådan noget tøj. Vi vil jo nødig havde at han skal blive drillet med det. Derfor overvejer vi at forbyde ham at gå med det.

Hvad ville I gøre?

P.s: Det skal lige siges, at vi har købt tøjet til ham fordi min mands søster skulle giftes, og på et tidspunkt var der snak om at vores drenge måske skulle være brudesvende, og da de så havde tøjet på tilbud i H&M, så sprang jeg til og købte nogle jakker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Valle81

Hejsa;0)

Jeg ville tænke, nej hvor er det herligt og gud hvor skønt at han gerne vil gerne vil gøre noget ud af sig selv.

Jeg ville reagere ved at sige til ham når han kom, gud hvor er du bare smart´:0)

Tror bestemt ikke han vil blive drillet, min datter er lidt af samme støbning, når de skal til fødselsdag, jule et eller andet, så vil hun også have sin fineste kjole på, håret sat op osv. De voksne siger ofte: Uha sikke en fin dame og giver et kram, og børnene siger ingenting:0)

Christina

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg ville også klart gi ham lov...og som mor til et fødselsdags barn, hvor den ene dukkede op så velklædt....ja der ville jeg rose den lille mand for hans flotte tøj

synes det er sødt og helt okay at han gerne vil gøre sig ekstra fin, og jeg tror ikke de andre børn vil kommentere det...det kommer først senere når de bliver omkring 10 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.