Drenge vs. piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Munder

Hejsan alle

I går, mens Andrea dansede rundt i sin prinsessekjole, kom jeg til at tænke på den lille forskel. Jeg er nok ikke den eneste pigemor der lever i et væld af lyserød, glimmer og tøsedims. Vi er jo i den klassiske prinsessealder lige nu.

Men hvilken fase er drengene i? Hvad optager dem og deres lege? Lidt nysgerrig er man vel

kh

Dorte (som også har lagt indlæget under børn 3-6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Slettet

Ja hvad har vi Togbanen er et stort hit lige nu, og i det hele taget biler og teknik.. Han er meget optaget af at; komme først, vinde, få hældt mælk op først osv. osv. - Han går op i sine store muskler og sin dejlige mor

Min yngste bonusdreng er 11 dage yngre og han går slet ikke op i alle de førnævnte ting, han går op i krokodiller og dinosarusser ...de er meget farlige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2010

Heidi B

Mine drenge går op i Ben 10(udtales ten), det er en tegnefilmshelt. En dreng der har et ur på armen der kan forvandle ham til 10 forskellige monstre som kan redde verden. De leger Ben 10 sammen, og så kan man uforvarende komme til at spille monster i deres leg, eller katten kan eller stolen. Det er sjovt at se. Så er biler og dinosaurere et hit.

De har lige fået nye senge. Sådan nogle halvhøje nogle, og de er meget populære. Nu er man jo en stor dreng når man har en seng med en stige! Så de kan bruge timer på at kravle op i den ene, ned igen og op i den anden...

Vi har lige købt fastelavns dragter. Jeppe skal være spiderman og Mikkel ildmanden fra Ben 10, dem leger de RIGTIG meget med.

Men lidt lyserødt har vi da. Mikkel valgte jo lyserøde solbriller i sommers og den sidste tandbørste han valgte var også lyserød.

Knuz Heidi

Anmeld

25. januar 2010

Munder

hvor er de dejlige.

Det virker nu til, at drenge er lidt mere afveklsende i deres leg.

Anmeld

25. januar 2010

82Miraklet

Tror Naija nyder godt af sin lillebror..... Til tider er det Prinsessekjolerne, spænderne i håret og sådan der styre det hele men Når lillebror leger med biler eller togbane, så skal det også afprøves og det kan være over flere dage inden hun vender tilbage til sin Prinsesse verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.