Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I nat vågnede jeg op med monster smerter i øverste og side regionerne af maven... Jeg kravlede sammen i fosterstilling og sagde bare av av aaavvvv..... Kan det bare være seriøse mavekramper eller nogle stærke plukkeveer??? Skal jeg mon ringe til lægen og forhører mig??
Knus Henriette nu i uge 24...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når det sidder øverst på maven, tror jeg ikke det har noget med graviditeten at gøre... Hvordan er det her til morgen?
Du kan jo altid ringe til lægen og høre ad..
God bedring!
Lise skriver: Når det sidder øverst på maven, tror jeg ikke det har noget med graviditeten at gøre... Hvordan er det her til morgen? Du kan jo altid ringe til lægen og høre ad.. God bedring!
Jamen jeg er blevet hjemme da jeg stadig havde lidt kramper i maven i morges... Dog ikke helt så slemme som i nat hvor jeg bare lå i fosterstilling... Det kom jo i intivaller på 5 min med måske 3min varighed...
Jeg har dog fået fat i lægen og han ville godt lige se mig kl 11...
Tak for svar... Knus Henriette
Hm, tror heller ikke det er baby relateret som sådan...
Men madforgiftning?? det kan føles soim de vildeste kramper oppe ved solar plexus...AV aV, prøvet det 2 gange selv, den ene gang som gravid, og kastede til sidst op efter vagtlægens råd.
Alt under kontrol....
Mave gas eller en lettere madforgiftning....
Hold kæft hvor er jeg lettet, men godt der ikke være andet i det...
Knus Henriette
Hyner skriver: Alt under kontrol.... Mave gas eller en lettere madforgiftning.... Hold kæft hvor er jeg lettet, men godt der ikke være andet i det... Knus Henriette
OMG...hurra for en maveforgiftning...aj hvor er det ondt skrevet...men jeg mener det faktisk. Godt der ikke var mere i det!
Loggidut skriver: OMG...hurra for en maveforgiftning...aj hvor er det ondt skrevet...men jeg mener det faktisk. Godt der ikke var mere i det!
Ha ha ja jeg siger sgu det samme.... Så fred være med det da... Jeg er dog tip top i dag, så alt er i den skønneste orden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128