Billig blespand og pose-system

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.304 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

karstenk

Hej

Jeg har som mange andre fået en Anglecare blespand i Babysam, den er som fin nok, men jeg vil bare ikke give prisen som refills koster. Har søgt efter nogle billigere  på nettet, men har ikke rigtig fundet noget.

Er der nogen som har et alternativ til Anglecare ?

På forhånd tak,

Karsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

9510

Jeg forhørte mig i ønskebørn om selv samme,,, de er i gang med at lave en billig kopi.... De viste bare ikke lige hvornår de kom på markedet,,,, Jeg syns nemlig også de er dyre til den gratis blespand

Anmeld

25. januar 2010

bette

jeg fandt en i babysam til 150kr på tilbud lige nu.... den er skide fin.. og man kan bruge helt alm poser til den....

den er jeg glad for.

Anmeld

25. januar 2010

mariamiss6

Jeg har en stor korbel spand, fra øsnkebørn....

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

he he...jeg er lidt en sparsommelig (nærig) person, så jeg har ingen blespand, men bruger derimod alle de ubrugelig poser man får overalt, fx til løs frugt, til tøjet i bilka osv.

jeg nyder at jeg bruger poserne til noget, i stedet for bare at smide dem ud, og kommer der en lorte ble, ja så kan jeg smide posen ud med god samvittighed.

Anmeld

25. januar 2010

MorTilGustav

Jeg fik et tip om denne side herinde:
http://www.babygear.dk/refill-angel-care-inkobaby-portooptimeret-p-56.html?osCsid=3frd6qa0seti9gmucp05572847
4 stk til 156 kr. Portoen er vist ca 35 kr så man sparer da en smule ift dem man køber i Babysam (der koster 3 vist ca 170 kr)  De fungerer fint

Anmeld

2. februar 2010

Bebbs

Hej,

Jeg går stadig og venter på den lille og har ikke egen erfaring. Men jeg købt 3 ekstra refil på tilbud når jeg hentede angelcare spanden så må jeg se om jeg vil købe flere refil eller bruge andet efter. 

Jeg vil gerne dele min søsters tip, de købt en lille spand i BR og så bruger de hundposer til bleerne. De koster ikke så meget og gør at det ikke ligger og lukter i skraldespanden.

Anmeld

1. juli 2014

MamieB

[slettet af moderator pga. falsk markedsføring]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.