Hejsa,
Jeg er sat til den 22. marts, og jeg synes bare, at jeg er så træt, at jeg ikke kan overskue særlig meget, men jeg håber, at det bare er for en periode, og at den energi, der var så meget af i 2. trimester snart vil vende tilbage igen.
Jeg har ikke fået andre scanninger end de obligatoriske og så en ekstra hos fertilitetsklinikken (er blevet gravid ved kunstig befrugtning). Så jeg har ikke set den lille i lang tid, hvilket er lidt underligt, og jeg ville gerne lige se hende igen, også for lige at blive endnu mere sikker på kønnet. Jeg har jo allerede kommet til at købe en del pigeting, og så er det jo lidt træls, hvis det viser sig at være en dreng 
Jeg tror, at jeg er ved at være klar. Jeg skal have gjort vugge og barnevogn klar i weekenden, eller det vil sige, at det er min svigermor, der skal sy en masse ting til det, og vi skal finde stof til det på fredag, og så må vi se, hvornår det er klart, jeg vil bare gerne have det klart snart, også selvom der er god tid endnu, men det er bare rart at være forberedt. Hvad med dig, er du klar?
Anmeld