Hej alle jer der skal have marts babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

creative

Hej Tøsser

jeg syndes det kunne være ligt sjovt at høre hvordan i ander går og har det, nu hvor der ikke er så lang tid tilbage

jeg er sat til d. 27 marts hvor vores første lille pige meget gerne skal komme til verden i vores lejlighed i nyborg.

jeg har været super heldig med min graviditet indtil vider, følder nongen gange det som om at mit hjerte skal arbejde meget hort for at få blode rundt i kropen, kender i det ? eller bliver hun bare tunger og tunger var til 3d scaning i fredags helt fantastisk at se hende hun har allerede fine æble kinder og store læber ligsom jeg, er der ander af jer der har eller skal til scaning

er i ved at have alt klart ? og hvordan har i det endlig med fødslen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Dictes mor

Hejsa,

Jeg er sat til den 22. marts, og jeg synes bare, at jeg er så træt, at jeg ikke kan overskue særlig meget, men jeg håber, at det bare er for en periode, og at den energi, der var så meget af i 2. trimester snart vil vende tilbage igen.

Jeg har ikke fået andre scanninger end de obligatoriske og så en ekstra hos fertilitetsklinikken (er blevet gravid ved kunstig befrugtning). Så jeg har ikke set den lille i lang tid, hvilket er lidt underligt, og jeg ville gerne lige se hende igen, også for lige at blive endnu mere sikker på kønnet. Jeg har jo allerede kommet til at købe en del pigeting, og så er det jo lidt træls, hvis det viser sig at være en dreng

Jeg tror, at jeg er ved at være klar. Jeg skal have gjort vugge og barnevogn klar i weekenden, eller det vil sige, at det er min svigermor, der skal sy en masse ting til det, og vi skal finde stof til det på fredag, og så må vi se, hvornår det er klart, jeg vil bare gerne have det klart snart, også selvom der er god tid endnu, men det er bare rart at være forberedt. Hvad med dig, er du klar?

Anmeld

25. januar 2010

baby2010

Sikke en god tråd! Jeg har termin 3. marts og glæder mig helt vildt meget! Det er vores første barn, så det bliver bare så spændende.

Jeg føler mig meget tung, og jeg er så træt jeg næsten ikke orker noget! Jeg har ondt i bækkenet/lænden. Jeg har svært ved at sidde i den samme stilling i lang tid, da jeg let får mere ondt, hvis jeg sidder stille i den samme position. Jeg har de seneste dage haft kvalme - sikkert fordi han fylder så meget i maven nu.

Om natten sover jeg ofte dårligt pga. den store mave, øget vægt og alle de mange tisseture. Jeg slås også lidt med kramper i læggene om natten.

Det gode er, at Alfred har det super godt! Han vokser som han skal og har hikketure flere gange om dagen  Jeg har døjet meget med sure opstød, men det er gået lidt i sig selv igen - dejligt.

Nu glæder jeg mig bare til der er gået 5 uger og vi forhåbentlig (hvis jeg føder til tiden) sidder med vores lille søn i armene 

Kh Julie 34+5

Anmeld

27. januar 2010

creative

Hvor er det hyggeligt at høre fra jer, der er så meget af det i skiver jeg kan nikke genkendne til bare i ligt minder grad.

jeg er ikke helt klar i nu, min søster skal komme med en masse ting fra hendes datter, glæder mig så meget til at få det over, syndes ikke 8 uger er ret lang tid ellers er det de ligt sjove ting jeg mangler som en haveslange til at fylde fødselkaret med, men det køber jeg først i uge 37 hvor jeg mere eller minder ved om jeg får lov til at føde hjemme. ellers er det bare fyrseren der skal fyldes med kage, brød og mad da min familie alle sammen kommer fra kbh. kommer de nok ikke bare fordi til en kop kaffe når jeg har født så alt hvad der kan gøres før hun komme vil nok være en stor hjælp, jeg har også sagt til folk at de er meget velkommen til at komme med de skal selv kunne finde kaffemaskine det plejer de nu også at være meget søde til, men skulle jo være helt flad de første par dage 

hvor er Alfred bare et sødt navn, her hjemme er vi ikke helt sikker i nu har en list med 12 pige navne vi godt kan li, måske ved vi det først når vi rigtig ser hende. hvad med dig Majastina ved du hvad hun skal hede  ? jeg kan rigtig godt forstå at du gerne ville scannes igen så du er helt sikker. var du igennem mange behandlinger før det lykkedes dig at blive gravid ?

hvordan har i det med fødslen, er det nået i frygter ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.