Er dybt rørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

anna-jonas

Drengen har tydeligvis talent.................det er det bedste børnebillede af en 5 årig, jeg har set. Hvor må du være stolt af ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

KaMa skriver:

Ja, den skal i glas og ramme.

Jeg har en idé om at få den over på et lærred, som kan hænge på deres værelse.

Jeg synes, at den helt uden sidestykke sagens kan slå et pava maleri.

Den er så dejlig naiv og så sigende

Meeen jeg er jo heller ikke objektiv. Det er min skønneste nevø.

Kan lige komme med en sød lille tegne-historie om ham:

Da han var mindre havde han dekoreret stuevæggen med små kruseduller. Min søster kalder ham ind, og forklarer, at her må man ikke tegne på væggen. Han NÆGTER alt kendskab til dem. Min søster siger, at hun ved, at det er ham, og han ikke må. Han siger til sidst: Jamen mor, jeg kan slet ikke tegne sådan nogel flotte mus

årh hvor er den tegning dog bare fantastisk !! den er virkelig genial .. kan godt forstå du er rørt og stolt..

og så lige med historien, hold da op, den lysnede lige op, på idag.. den er da genial,,.. han er sku klog ham din nevø.. hahah ... ej at man kan sige sådan når man er 5, det siger bare hvor fantastisk han er..

knus

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

28. januar 2010

Vial

Malou Vilma Nørgaard skriver:

årh hvor er den tegning dog bare fantastisk !! den er virkelig genial .. kan godt forstå du er rørt og stolt..

og så lige med historien, hold da op, den lysnede lige op, på idag.. den er da genial,,.. han er sku klog ham din nevø.. hahah ... ej at man kan sige sådan når man er 5, det siger bare hvor fantastisk han er..

knus

Lilypie - (NaR0)

Tak :-) Jeg krydser fingre for jer i morgen. Tror alt er fint. Har hun sloges med vejrtrækningen - måske pga fejlsynkning eller lign. kan et lille blodkar sagens nå at briste. Det underkender bare ikke den angst og smerte ved at se sit barn i denne her situation. Knus og pøj pøj i morgen.

Anmeld

28. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

KaMa skriver:

Tak :-) Jeg krydser fingre for jer i morgen. Tror alt er fint. Har hun sloges med vejrtrækningen - måske pga fejlsynkning eller lign. kan et lille blodkar sagens nå at briste. Det underkender bare ikke den angst og smerte ved at se sit barn i denne her situation. Knus og pøj pøj i morgen.

tusind tak :)

ja det håber jeg også "bare" det er.. ja det sgu hårdt at se sin pige ligge der helt blå og så senre bare skrige og græde.. puha det var hårdt.. men vi mås e imorgen..

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

KaMa skriver:

Min lille nevø på 5 år har hørt, at hans moster skal have tvillinger, og er meget optaget af det.

I fredags kom han så ud til mig med en tegning, som han havde pakket ind.

Jeg blev simpelthen så rørt. Den er så FANTASTISK.

Prøv at se:

Århhh gud hvor er det sødt

Fantastisk altså

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.