Aldrig mere ondt pga tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

DuracelLine

Min den mindste døjer med tænder i øjeblikket. Jeg har derfor Googlet lidt rundt, for at se, om jeg kunne finde noget, der kunne løse det. Og det tror jeg har. De sidste par gange, hvor tænderne har gjort ondt, har jeg give ham en frossen bønne. Den sidder han så og gnasker på, og så varer det ikke længe, før han falder til ro.

Hvis der er nogen der kunne tænke sig at prøve, så hører jeg gerne om jeres oplevelser. Er det bare mig, eller virker det virkelig?

Hvis du vil læse mere om det, så fandt jeg det på denne hjemmeside:

http://www.legeide.dk/lege/tips_og_tricks.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Bondepigen

DuracelLine skriver:

Min den mindste døjer med tænder i øjeblikket. Jeg har derfor Googlet lidt rundt, for at se, om jeg kunne finde noget, der kunne løse det. Og det tror jeg har. De sidste par gange, hvor tænderne har gjort ondt, har jeg give ham en frossen bønne. Den sidder han så og gnasker på, og så varer det ikke længe, før han falder til ro.

Hvis der er nogen der kunne tænke sig at prøve, så hører jeg gerne om jeres oplevelser. Er det bare mig, eller virker det virkelig?

Hvis du vil læse mere om det, så fandt jeg det på denne hjemmeside:

http://www.legeide.dk/lege/tips_og_tricks.html

Vi har givet Emma frosne ærter...altså da hun var stor nok til det... Men eller skulle agurk vist osse afgive noget som bedøver....

Men kulde er godt, det siger tandlægen osse, der kan bedøve tandpinen lidt hos voksne...

Anmeld

24. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

Vi har givet Emma frosne ærter...altså da hun var stor nok til det... Men eller skulle agurk vist osse afgive noget som bedøver....

Men kulde er godt, det siger tandlægen osse, der kan bedøve tandpinen lidt hos voksne...

den kolde agurk var/er også et hit her

Anmeld

8. februar 2010

MidnightRunner

Jo, det virker. Jeg har prøvet det nogle gange. Godt trick

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.