Det er lidt svært at sætte ord på sin bedste ven, for han er bare som han er, men jeg vil prøve..
Ronnie blev 27 i November, og har været min bedste og meste trofaste ven i snart 10 år.
Han har været single i knap 4 år, da hans tidligere kæreste på godt dansk har røvrendt ham for meget og han har svært ved at finde troen på kærligheden.
Han har ingen børn, men er meget glad for dem. Så han deltager meget omkring min søn som er delebarn.. Han tager med på ture, fodre ænder, går med ud og spiser og leger med biler, og andet legetøj. Min søn ringer også jævnligt til ham og siger godnat. Det er lidt deres ritual.
Man behøver ikke have børn, men det vil ikke være noget minus.
Alderen er ikke så vigtig for ham, men han vil have en han kan kommunikere med på ordentlig vis, og ikke en der ikke kan stå inde for det hun siger.
Jeg ved godt Ronnie ikke er den "normale" type fyr for mange, men man kan ikke sætte ham i bås.
Uden tvivl at jeg vil kalde ham metaller. Det er det han er mest til, men det hindre ham ikke i at høre Nik og Jay som han er meget glad for. Folk kan rakke ham ned fordi han ikke er fast i sin "stil", men Ronnie følger det han føler for, hvilket er noget jeg sætter stor pris på ved ham. 
Han har meget sort humor.. Det kan være svært at følge med, men for det meste for han en til at flække af grin med de ting han siger.
Han har en stor lidenskab til mad.. Mad er nok det han tænker mest på. "Hvad er det næste jeg skal lave?", og han vil meget gerne have en kæreste han kan lave middag til.
Der udover, så er han meget interesseret i film. Nævner jeg en film, så har Ronnie allerede set den. Han ser alle genre, og er meget til hjemlig hygge. (Gerne med slik.. Hihi)..
Jeg ved ikke, hvor meget mere jeg skal sige om ham.. Han er sådan en fin fyr, og en af de der fylder meget i mit liv. Jeg håber han kan komme til at fylde meget i en andens. Han er et kup 
Og ja han er stadig langhåret, og han er piercet.. (snakebite.. En piercing i hver side af læben).

Han var ikke så meget for der skulle tages billede af ham der, men det viser hans dejlige smil ^^

Dette er Ronnie & min søn i legoland i sommers..