ØVBØV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej dejlige kvinder :D
Jeg skulle have afleveret phd i dag, dvs. første udkast til vejlederne. Søndag blev jeg dog syg med halsbetændelse og er stadig ikke frisk, så nu ligger jeg her og troner :S
Nå men jeg må bare på den igen når jeg er frisk, jeg har alligevel først job 1. marts og kan max. nå en uges lægevikariat i Norge indtil da, så det er ikke nogen ulykke jeg ikke har afleveret i dag. Andet end min sårede forfængelighed altså :$
Jeg håber I alle nyder jeres dag :)
Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2008

Hejren

Såret forfængelighed går over, søde. Pas på dig selv og rigtig god bedring. Og nyd, at du nu sikkert bare må holde lidt fri between jobs og ikke knokle i Norge.

Men øv for at være syg - Stor knus

Anmeld

16. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Chris

Jeg er stadig syg ;)
I øvrigt 1000 tak for det du skrev, jeg forstod det som at du ikke syntes jeg skulle suse til Norge (C)
Jeg har faktisk regnet lidt. Min lønforhøjelse vil på sigt gøre, at jeg tjener den tabte løn ind (jeg er jo uden løn halvdelen af januar og hele februar), så vi bestluttede faktisk i går, at i stedet for at jeg skal tage til Norge så tager hele familien i sommerhus og nyder hinanden i stedet 8D8D8D Det bliver bare for fedt.

Knus til dig din skønne tøs (L)

Anmeld

16. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Det lyder som en rigtig god ide at I tager i sommerhus den uge.. I har et hårdt presset program og en uge i sommerhus kan gøre meget for en selv, forholdet og familien..
Qnus Anja..

Anmeld

16. januar 2008

st

Det lyder som en pragtfuld idé Tina. Jeg håber virkelig at I får en dejlig tur og får nydt hinanden.
God bedring til dig.
Knus st.

Anmeld

16. januar 2008

Doktor Doolittle

Tak st og Anja, hvor er I søde :$
Det er så dejligt når nogen tænker på een og følger med i eens hverdag, som I gør :D
Knus til jer begge og pøj pøj i morgen til dig Anja fra Tina

Anmeld

16. januar 2008

Hejren

Hej Chris

Jeg er stadig syg ;)
I øvrigt 1000 tak for det du skrev, jeg forstod det som at du ikke syntes jeg skulle suse til Norge (C)
Jeg har faktisk regnet lidt. Min lønforhøjelse vil på sigt gøre, at jeg tjener den tabte løn ind (jeg er jo uden løn halvdelen af januar og hele februar), så vi bestluttede faktisk i går, at i stedet for at jeg skal tage til Norge så tager hele familien i sommerhus og nyder hinanden i stedet 8D8D8D Det bliver bare for fedt.

Knus til dig din skønne tøs (L)

Ja, kom da afsted i sommerhus - Er sikker på, at du ikke sidder som 80-årig og ærger dig over, at du ikke jobbede i Norge i stedet - Og du forstod mig rigtigt - God bedring igen søde

Anmeld

16. januar 2008

Sørensen

Tænk på dig selv først - god bedring

/Tina HS

Anmeld

17. januar 2008

Doktor Doolittle

Ja, kom da afsted i sommerhus - Er sikker på, at du ikke sidder som 80-årig og ærger dig over, at du ikke jobbede i Norge i stedet - Og du forstod mig rigtigt - God bedring igen søde

Du har fuldstændig ret :)):)):))
Hvor mange står egentlig foran deres dødsleje og ønsker, de havde arbejdet noget mere (?)(?)(?)
Nej vel (?) Langt de fleste tænker nok "bare jeg havde brugt noget mere tid med dem, jeg elsker" (L)

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.